Waar vliegtickets boeken??? Zuid-Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Do_

Waar vliegtickets boeken??? Zuid-Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:28

Hoi,
Ik ben opzoek naar een site/luchtvaartmaatschappij waar ik vliegtickets kan boeken naar zuid-amerika.
Ik wil alleen niet heen en terug maar heen naar Sao Paulo en dan naar Buenos Aires en dan weer terug.
Wie heeft ervaring hier mee of waar kan ik boeken. Het gaat alleen om vliegtickets, hostel vind ik daar wel.
Bedankt.

Karin

Re: Waar vliegtickets boeken??? Zuid-Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 21:32

Heb je al eens op www.momondo.com gekeken? Dat is een zoekmachine die zoekt in de databases van een behoorlijk aantal luchtvaartmaatschappijen wereldwijd. Je vlucht boeken kun je vervolgens doen op de site van de betreffende luchtvaartmaatschappij.

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 13:17

Karin schreef:
Heb je al eens op http://www.momondo.com gekeken? Dat is een zoekmachine die zoekt in de databases van een behoorlijk aantal luchtvaartmaatschappijen wereldwijd. Je vlucht boeken kun je vervolgens doen op de site van de betreffende luchtvaartmaatschappij.

Is inderdaad een goede site, maar je kan niet met een extra landing inplannen, of wel?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:26

Hmm nee, dan moet je op beide deelroutes zoeken. Later kun je de rest dan wel via de site van de betreffende maatschappij uitzoeken.