Als iemand mij dat kan vertellen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alhoewel er ook wel leuk gefeest werd. Wel erg warm en vooral benauwd. Zonnen en zwemmen is het leukste aan de westkant, dus niet in de Atlantische oceaan. 
Wij zijn vooral naar de Disneyparken geweest
Is heel schoon en strand was ook schitterend!
Wij kwamen afgelopen maand in Californië Amerikanen tegen uit Florida die gewoon elke zomer naar Californië gingen omdat het in hun eigen staat te heet was haha!
. We zijn ook een dag via Juniper Springs naar Daytona geweest en weer via Silver Springs terug, dat was al wat beter. Tampa is wél leuk om heen te gaan... (mijn mening hoor
!)
. Ohja, en er waren 2 reuzenschildpadden!!
Niet doen dus
..
. Hoop natuurlijk dat je een hele leuke vakantie hebt!
Rondje zuidwest is echt een heel ander soort vakantie!
.
yvvv schreef:Dan ben ik in ieder geval niet de enige die er negatief over denkt.
Ben inderdaad toch wel heel erg benieuwd hoe het ergens anders in de USA is, maar durf niet te boeken omdat ik gewoon zo bang ben dat het weer gigantisch tegen gaat vallen...
Ooit wil ik nog een keertje naar New York en naar een ranch... Ooit..

HorseyDude schreef:Nationale parken schijnen erg mooi te zijn...

yvvv schreef:Ja, die ranch is altijd al een grote droom van me geweest, en had allang gebeurd moeten zijn! Maarja, dingen zoals je school niet afmaken en je ex leren kennen gooien echt wel roet in het eten! Maarja, ooit...
Heb je in de USA eigenlijk ook echt van die natuurparken zoals bijv. in Afrika? Echt met wild enzo? Bij die parken waar ik geweest ben (juniper en Silver Springs) waren het meer krokodillen, beren en dat soort dingen...