Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dovish schreef:Chaika beach was trouwens toch dat hele luxe blauwe hotel midden op de boulevard?
ecyoj schreef:ow wow lekker zeg.
oja geld halen jeetje he dat vergeet ik helemaal door die euro.
Share schreef:wij gaan ook naar het zonnestrand we vertrekken 25 sept en we zitten in het majestic hotel 5*. gaan we dan nog bokkers tegenkomen?
_AB_ schreef:Leuk dat dit topic er nu is!
Ik zit er over te denken met de vriendengroep van hier volgend jaar zomer naar Bulgarije te gaan, om t helemaal goedkoop te houden willen we er zelf heen rijden met 2 autos en dan op n camping of in een appartement voor 2 weken
Als ik hier zo de verhalen lees word het als we naar Bulgarije gaan wss ook zonnestrand!
ecyoj schreef:_AB_ schreef:Leuk dat dit topic er nu is!
Ik zit er over te denken met de vriendengroep van hier volgend jaar zomer naar Bulgarije te gaan, om t helemaal goedkoop te houden willen we er zelf heen rijden met 2 autos en dan op n camping of in een appartement voor 2 weken
Als ik hier zo de verhalen lees word het als we naar Bulgarije gaan wss ook zonnestrand!
auto is flink af te raden. de borden staan alleen in het bulgaars aangegeven dus je moet echt de weg weten. en als er wat gebeurd pech of je wordt aangehouden reken maar dat je als nler flink gepakt wordt.
Share schreef:ik ben net terug.. ik heb het totaal niet naar me zin gehad.. ook de excursies sukten verschrikkelijk. het enige waar ik nog een glimlach uit haalde waren mijn 3 'nieuwe vrienden' 3 straat honden. ohhhhh ik had ze alle 3 mee naar huis willen nemen...