Fox.nl, iemand ervaring? ik hoor het graag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pimmela

Fox.nl, iemand ervaring? ik hoor het graag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 12:07

hoi hoi,

in eerste instantie zou ik samen met een vriendin een georgaiseerde rondreis gaan maken door maleisie maar we konden er niet voor 100% achter staan.
na wat googlen kwam ik op www.fox.nl uit. ja achteraf heb ik er al vaker over gehoord.
wij willen nu een individuele rondreis gaan boeken bij hun. je kiest een bepaal pakket en vanuti daar kun je nog bepaalde dingen veranderen in de reis, wat uiteindelijk dus uitomt in een reis naar je wens.

maar goed, mijn vraag is:
heeft iemand ervaring met fox? en zoja, positief of negatief,

ik wil ales weten, Haha!

Anoniem

Re: Fox.nl, iemand ervaring? ik hoor het graag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:22

Dit is altijd het belangrijkste om te bekijken bij een onbekende reisorganisatie.

Citaat:
FOX is onderdeel van de ANWB en aangesloten bij het ANVR, de stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds. Dit zijn de officiële instanties waar elke gerenommeerde reisorganisatie aan gelieerd dient te zijn. FOX biedt zekerheid: klanten kunnen vertrouwen op een uitstekende organisatie en uitvoering van de reizen.

Dus qua voorwaarden (ANVR) zit je wel goed. Wij werken er niet mee, maar het ziet er wel leuk uit al die reisjes!

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 19:45

dus betrouwbaar is het dan wel?
ik heb er niet zoveel verstand van. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:56

Als ze bij de ANVR aangesloten zijn dan is het idd wel betrouwbaar Knipoog

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:09

Miss_Montana schreef:
Als ze bij de ANVR aangesloten zijn dan is het idd wel betrouwbaar Knipoog

oke, dankjwel, dan gaan we vandaag of morgen boeken, Party!! Party!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:03

Ik heb mijn reis ook bij Fox geboekt. Ben niet helemaal tevreden over de service...

Wij boekten online onze reis en kregen vrijwel direct een reserveringsbevestiging per email. Dat zat wel goed dachten wij..

Paar dagen later werden we gebeld, het vliegtuig zat vol en dus konden we op die dag niet terug vliegen. We konden wel 2dagen eerder met een vlucht mee.Dit wouden wij niet aangezien wij de vakantie niet 2dagen wouden in korten. Daarnaast moesten we dan bijbetalen ( ondanks 2dagen korter) omdat die tickets duurder waren...

Na hoop gepuzzel konden we ook de reis 2dagen verlengen ( wederom bij betalen, maar dit keer alleen voor de 2 extra nachten in het hotel). Dit was voor ons niet helemaal optimaal omdat wij dan niet uitkwamen met onze vakantie dagen maar goed, gedaan. We wouden de reis ook niet meer cancelen.

Uiteindelijk kregen wij per post de bevestiging en ze rekende ons 15euro wijzigingskosten. Dit terwijl wij niets wouden wijzigen, maar hun omdat hun een overboeking hadden..

Vervolgens ontvingen wij nog 2maal bericht betreffende brandstof toeslag. Onze reis is dus na het boeken op internet nog een aantal 100euro duurder geworden. Beetje flauw allemaal, en een hoop ongemak.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze niets aan de brandstof toeslag kunnen doen maar in combi met rest komt het wel rot over.. Al met al vertrekken wij over 4weekjes en ik hoop een heerlijke vakantie te hebben.. Lekker 17dagen naar Indonesie!

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 21:14

bedankt voor je reactie.
wij hebben inmiddels al geboekt, ik kreeg de dag na boeken tehoren dat we niet op de geplande datum konden vliegen maar wel 2 dagen later maar dit had geen gevolgen voor de rest vd vakantie. alles zal 2 dagen opschuiven,

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:40

toevallig dat bij jou hetgeen je geboekt had ook al bezet was.. Die site moeten ze wel beter update dan!

Wat voor reis heb je geboekt=

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 19:45

nee want wat wij hebben geboekt was op aanvraag vandaar.
wij hebben een individuele rondreis door maleisie geboekt met daarin flex opties verwerkt, helemaal naar mijn zin.

welke reis heb jij door indonesie geboekt???