Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gewoon 2 onderbedden naast elkaar nemen. Als je zoiets gaat boeken, of een tour, ga dan iets van 3 verschillende reisbureautjes in, prijzen kunnen nogal verschillen (ook voor vliegtickets). In Chang Mai ben ik niet geweest maar daar moet je vast ook genoeg hebben aan 3 a 4 dagen. Een heel mooi eiland wat je eigenlijk wel moet zien is Koh Phi Phi, opzich wel toeristisch maar heel mooi! Vanuit Chiang Mai kan je dan het beste naar Phuket vliegen en vanuit daar met de ferry naar Phi Phi. Alleen als je dit doet kom je denk ik niet in Khao Yai. Ik heb gezocht waar het ligt maar kon het niet vinden. Om tijd te winnen is het wel het handigst als je grote afstanden overbrugt door te vliegen. Kan je niet toevallig terug vanaf Phuket ipv Bangkok, dat scheelt namelijk ook weer tijd als je de laatste dagen op Phi Phi zou zijn. Phuket zelf vond ik niet zo leuk, mis je niks aan als je daar niet heen gaat.
dan kun je net iets meer doen. Maar ik moet nog even uitzoeken hoe dat allemaal werkt en of er kosten aan zijn verbonden.
.

dat bied wel perspectieven! ma_rie_tje schreef:Waarom wil je met de nachttrein? Treinen duurt lang, binnenlands vliegen is heel goedkoop (voorprijzen moetje even zoeken op Nokair)
Nuage schreef:Heb trouwens ook nog een afrader. Wij zijn vanaf Ko Pan Ngang met de boot naar het vasteland (Champon uit mijn hoofd) gereisd en vanuit daar met de bus naar Bangkok. Die boot was een DRAMA. Kotsende mensen overal hahahaha
Nuage schreef:ma_rie_tje schreef:Waarom wil je met de nachttrein? Treinen duurt lang, binnenlands vliegen is heel goedkoop (voorprijzen moetje even zoeken op Nokair)
Oh ik vond de nachttrein GEWELDIG! Echt een belevenis op zich!
Als ik vertel over mijn reis komt dat ook altijd voorbij. Zal nooit vergeten dat we 's avonds laat in de kantine zaten met een Thais biertje, ramen open en onweer buiten, begeleid door een thais muziekje... het was helemaal WOW en ik voelde me enorm rijk op dat moment! Was wel de nachttrein naar Chang Mai. Die naar Surat Thani was een stuk minder leuk.
Heb trouwens ook nog een afrader. Wij zijn vanaf Ko Pan Ngang met de boot naar het vasteland (Champon uit mijn hoofd) gereisd en vanuit daar met de bus naar Bangkok. Die boot was een DRAMA. Kotsende mensen overal hahahaha