trektochten met paarden in het buitenland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bibi13

trektochten met paarden in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 15:38

Hallo allemaal,

zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met trektochten te paard in het buitenland? En zo ja, via welke organisatie was dat geregeld en is het goed bevallen?
Ik heb het dan over de tochten van bijvoorbeeld een week, dat je dan rondtrekt en steeds ergens anders overnacht ..
Ik heb een beetje op internet rond gekeken maar kon er eerlijk gezegd niet zo heel veel over vinden.

Thanks! Haha!

juval

Re: trektochten met paarden in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:03

ik ben jaaaaren geleden eens met www.drieheuvels.nl op trektocht in Bretagne (frankrijk) geweest. Dat was erg gaaf!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:34

Ik heb vorig jaar een trektocht op IJsland gemaakt met de organisatie Eldhestar www.eldhestar.is Wij trokken een week lang met een kudde IJslander van het zuiden naar het noorden van IJsland en sliepen dus steeds ergens anders. We reden zo'n 8 uur per dag en het was echt ontzettend gaaf. De tocht die wij hebben gedaan heet de Kjölur. Ik weet natuurlijk niet wat voor budget je in gedachten hebt (IJsland is nou eenmaal een mooi maar wel heel duur land) maar deze tocht kan ik echt iedereen aanraden.

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel Lachen

Odyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 15:06

Hoi!

Time Out travel, even googlen op internet, daar hebben ze alle reizen.

Als je nog een iemand zoekt om mee te gaan anar Hongarije, ik heb een cross country reis op de planning staan!