vakantie stress (lang reizen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kinky01

vakantie stress (lang reizen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 17:33

Pff , ik ga op vakantie en ik zie er eigenlijk nu al tegen op!
Ik vindt het heerlijk hoor op vakantie.... als ik er eenmaal ben! Maar de reis ernaar toe, verschrikkelijk.
Heb echt een hekel aan lang in de auto zitten , geen geduld. Ik kan daar echt een bepaalde onrust van krijgen in mijn lijf.
Het is zo dubbel , ik heb er zin in en toch bekruipt me zo'n beangstigend gevoel.........

Zijn er hier meer mensen met dit "probleempje" ?
En wat heb je ertegen gedaan?

Ranja

Re: vakantie stress (lang reizen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:21

[LZP] --> [BI]

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:27

Ik heb niet gehad dat ik er een beangstigend gevoel van kreeg maar had er een hekel aan.

Ging elk jaar met me ex op vakantie en zijn moeder zat dan 14 uur (de hele reis) tegen zijn vader te schelden. Hele tijd "kijk uit l*l" "Pas op kl***zak* " en dat soort dingen.

Ben het laatste jaar dat ik meeging met een aparte auto met mijn ma gegaan die ik toen half gedwongen had mee te gaan Haha!

De oplossing tsjah heb me vriend toen gedumpt Tong uitsteken whhahaha nee grapje.

Heb je wel genoeg om je te vermaken in de auto? Een game boy, puzzels, mp3 speler etc?

Je kan zeker ook niet slapen in de auto anders zou je kunnen zorgen dat je zooooooooooooooooo moe bent als je de reis moet gaan maken, dat je een aantal uur kan slapen Haha!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:17

Of je gaat met het vliegtuig Lachen Hoef je niet lang stil te zitten. Ligt eraan waar je heen gaa natuurlijk.