Ik wil met m'n moeder graag drie dagen (twee nachten) weg. Of dit nou binnen of buiten Nederland is maakt niet zoveel uit, maar het liefst wel vrij goedkoop. We zaten te kijken voor Londen, met het vliegtuig, maar dat kost zo'n 140,- per persoon en daar komen nog overnachtingen bij en dergelijke. Dat vinden we dus iets te duur.
Via www.booking.com kun je hele leuke hotels vinden voor een goede prijs. Zelf vind ik Brussel erg leuk voor een paar dagen. Goed aan te rijden met de auto en het voelt heel erg als buitenland. Als je kijkt voor hotels die in de buurt van het europees parlement liggen dan kun je op dit moment een hele goede deal krijgen omdat het vakantietijd is.
Ik ben het met Katja eens, Brussel is een prachtige stad, en het voelt ook heel erg aan als het buitenland... en het is betaalbaar. Je zou kunnen kijken op weekendjeweg.nl ik heb met mijn vriend voor 2 nachten €180,- (in totaal) betaald incl. ontbijt (Voor Brussel)
het kan ook nog goedkoper wij hadden nml een vrij luxe hotel met health en wellness centre waar we vrij gebruik van konden maken (en gratis parkeren, wat normaal ook nog eens rond de €20.- per dag ligt daar)
We zijn eruit Ik ga met m'n moeder drie dagen naar Wageningen. We gaan de militaire begraafplaats bezoeken, een dierenpark en verder wat rondkijken in de omgeving.