Finland, wie ervaring? [Omg. Älahärma]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Finland, wie ervaring? [Omg. Älahärma]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 18:22

Kom heel mijn leven al in Scandinavië maar dan dus tot nog toe alleen Noorwegen, Denemarken en Zweden.
Kortom; vertel hoe is Finland? Is het te vergelijken met de rest van Scandinavië?

Wij zitten in omgeving Älahärma.

Alvast bedankt!

gabyfedde

Re: Finland, wie ervaring? [Omg. Älahärma]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:33

Ik ben ook heel benieuwd!
Ik ben ook een echte Scandinavië-fan, maar helaas nog niet verder gekomen dan Denemarken en Zweden (mn ouders hebben een huis in Zweden). Zou Noorwegen en Finland ook graag eens bezoeken.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 18:40

Noorwegen is helemaal geweldig. Ben in Noorwegen al praktisch overal geweest. Écht een aanrader. Vooral omg. Hovden en Lillehamer heb ik mooi gevonden. Geirangerfjord is ook geweldig. En dan vergeet ik de Trostigvegen nog. Haha! Haha. Genoeg te zien, echt een keer heen gaan!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:45

Faelivrin schreef:
Noorwegen is helemaal geweldig. Ben in Noorwegen al praktisch overal geweest. Écht een aanrader. Vooral omg. Hovden en Lillehamer heb ik mooi gevonden. Geirangerfjord is ook geweldig. En dan vergeet ik de Trostigvegen nog. Haha! Haha. Genoeg te zien, echt een keer heen gaan!

Staat zeker in de planning!
Misschien volgend jaar. Bedankt voor tips!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 16:13

Echt niemand ervaring met Finland? Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 22:41

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:25

Omgeving Alaharma ken ik zou uit mijn hoofd niet Bloos , maar wij zijn in 15 dagen rondgetrokken in Finland via het westen omhoog (elke nacht ergens een hotelovernachting) vervolgens 3 dagen Lapland en via het oosten weer afgezakt naar Helsinki en het was HEERLIJK!!!

Lapland en het natuurgebied aan de Oostkant tegen Rusland (waar de welbekende Berenroute doorloopt) vond ik denk ik het mooiste Dromen maar ook de rest van het land was LEUK LEUK LEUK Haha! maar het is naar mijn idee geen land om 14 dagen op dezelfde plek te zitten Bloos

Volgens mensen die in canada zijn geweest lijkt het kwa natuur/ omgeving erg op canada Ja

Als je ff googled vind je trouwens ook best veel vakantieverhalen/ foto's van Finland Cool zo ben ik op het idee gekomen om zo'n rondreis te maken Knipoog

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:29

Ik ben ook (weer) in Finland geweest deze zomer! Gevlogen naar Tampere en toen met trein en auto van Vaasa langs de westkust gereisd, met overnachtingen in Vaasa (2 nachten), Raahe (3 nachten bij vrienden) en Tornio (2 nachten, ook bij vrienden). Langs de oostkant wil ik ook nog graag een keer! Maar hopelijk eerst in maart nog een weekje Lapland! Lachen

Mijn verslag vindt je op www.thebulletreviews.com/B/finland1.html

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:14

Een vriendin van mij is een Finse (woont overigens in Nl)
Die foto's daarvan Lovers Ik wil er zooooooooooo graag is naar toe, Helsinki Lovers Fins Lapland Lovers In de zomer Ruisrock ofcourse *LOL*

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:25

Jaa, ik zou naar Ruisrock, maar kon het niet betalen en was ook niet zo handig in combinatie met onze vakantie. In het noorden is ook een leuk festival: Qstock in Oulu. Geweldige stad is dat! Ja