Welk hotel op BALI?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Welk hotel op BALI?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 12:00

Na mijn 3 weken vrijwilligerswerk ga ik nog 4 dagen bijkomen op bali.
We zijn opzoek naar een wat luxer hotel, met cocktails (:D), palmbomen en strand. Graag in de buurt van de luchthaven max prijs 100 euro voor 2 personen per nacht.
Iemand tips?

_June

Re: Welk hotel op BALI?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:30

Dat zou ik gewoon ter plekke bekijken, daar is het veel goedkoper dan boeken vanuit NL Lachen. En de hotels op de plaatjes zien er vaak anders uit dan de hotels waar je terecht komt Knipoog

Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 21:40

Nou ik betaal liever wat meer dat ik "zekerheid" heb laat maar zeggen. Ik zit al 3 weken zonder douche, dus die paar dagen dat ik op bali ben wil ik wel in een heel luxe hotel zitten Knipoog

Ik ga patienten screenen/nacontroles uitvoeren op Ambon die aan staar geopereerd gaan worden.

K_atoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:49

In Lovina zit een leuk hotel, het heet aditya beach resort. Prima hotel, warm water, bad, zwembad. Er is daar zwart strand, je kan het strand wel op, alleen word lastig gevallen door verkopers die wel erg grappig zijn (ze zeggen; "goedkoper dan hema" in gebrekkig nederlands en hebben geen idee wat het betekend). Maar zeg je tidak, terima kasih (nee, dank u wel) zijn ze zo weg.

Lombok is ook erg leuk! vind ik persoonlijk leuker en mooier dan Bali.

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:54

Ik ben in 2002 op Bali geweest en heb toen 2 en halve week in het Sanur Beach Hotel gezeten. Cocktails, strand en goede service! Ik heb het er erg naar mijn zin gehad. Misschien voor jou een kijkje waard, het hotel is ook niet ver verwijderd van de luchthaven.

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:23

In Seminyak (juist geschreven) is ook een leuk hotel Sofitel echt prachtig van inrichting enzoo.. weet prijs niet zeker.
En ook in Sanur van de keten Mercure is een mooi hotel.

ezzybezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:30

Hoi hoi,

Ik zou niet naar Lovina gaan, is veels te ver weg van de luchthaven.

Je kan het beste de hotels mailen, of ze een leuke prijs voor je maken, doe ik ook altijd.

poedersuiker, Legian en Sanur zijn de beste plaatsen om te verblijven, vind zelf poedersuiker en legian de fijnste plaatsen, meer jongere mensen, dan Sanur ( meer voor de oudjes haha)
Bounty hotel, Hard Rock hotel, Inna poedersuiker Beach hotel en poedersuiker Seavieuw in poedersuiker is leuk, en centraal.

Hoop dat je er wat aan heb!

En veel plezier daar!

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 23:06

Ik moest even nadenken wat er toch stond (boktcensuur staat hier aan...)
Het plaatsje K*U*T*A komt niet door de boktcensuur... Haha!

Ik vond Sanur lekkerder als K*uta, ku*ta vind ik vergelijkbaar met Salou alleen dan vol met Australiërs, in Sanur heb je een half strand voor jezelf, naam van een hotel kan ik je niet geven, ik zat in een hostel, wel zat er 5 jaar geleden een heerlijke massage/relaxsalon in Sanur voor zeer weinig geld.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 08:33

Haha ik had er in het begin ook wat moeite mee om te lezen wat er stond, maar begreep idd al dat het om K uta ging Lachen
Ik ga zeker wat doen met jullie tips, dank jullie wel!!

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:57

Ik ben ook op Bali geweest en geef mij maar Sanur.
Ik zat toen in het Inna Grand Bali Beach Hotel.
Was echt super de luxe, maar weet niet hoeveel dat heeft gekost.
Er zat naast dat hotel echt een hele riedel andere hotels allemaal aan het strand