Goedkope reizen! Kreta?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Goedkope reizen! Kreta?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 17:21

Ik ben op zoek naar een leuke reis van ongeveer een week, helaas zie ik alleen maar reizen staan voor 600euro per persoon. En dat is dan nog het minste.

Ik moet helaas medicatie nemen gedurende een week voor de vlucht, het is dus niet vandaag boeken en morgen weg. Maar toch, kan ik niet iets goedkopers krijgen?

Liefst Kreta maar een ander aantrekkelijk land is ook goed, zolang er maar zon is en je er met euro kan betalen Clown

Anoniem

Re: Goedkope reizen! Kreta?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:25

Met hoeveel mensen wil je ongeveer? Vanaf wanneer vertrek? En waar wil je heen op Kreta? Ik zal anders even voor wat beschikbaarheid kijken voor je (heb niets te doen op m'n werk) Knipoog

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 17:27

Miss_Montana schreef:
Met hoeveel mensen wil je ongeveer? Vanaf wanneer vertrek? En waar wil je heen op Kreta? Ik zal anders even voor wat beschikbaarheid kijken voor je (heb niets te doen op m'n werk) Knipoog

We zijn met 2 personen. Vertrek maakt niet uit, zolang ik 1 september maar terug ben en vanaf 4augustus ( medicatie Lachen ). Het liefst dicht bij het strand Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:55

Pff zeg ik niets te doen te hebben komen er ineens klanten binnen ROFL
Oke: Je kan bijv naar Chersonissos gaan voor €478 pp (aanbieding) en da's dan in een hotel obv Logies Ontbijt inclusief vlucht en 7 overnachtingen. Vertrek is dan 08 augustus, totaal incl alle toeslagen etc zou je dan €981 voor met z'n 2en kwijt zijn Lachen Het hotel heet hotel Agrabella, op 250m van het strand en aan de rand van het centrum. Heb alleen even niet gekeken hoe de recencies zijn van het hotel Knipoog

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 18:14

Miss_Montana schreef:
Pff zeg ik niets te doen te hebben komen er ineens klanten binnen ROFL
Oke: Je kan bijv naar Chersonissos gaan voor €478 pp (aanbieding) en da's dan in een hotel obv Logies Ontbijt inclusief vlucht en 7 overnachtingen. Vertrek is dan 08 augustus, totaal incl alle toeslagen etc zou je dan €981 voor met z'n 2en kwijt zijn Lachen Het hotel heet hotel Agrabella, op 250m van het strand en aan de rand van het centrum. Heb alleen even niet gekeken hoe de recencies zijn van het hotel Knipoog

Klinkt interessant Haha!
Welke maatschappij is het?

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:37

Ik zou zeggen wil je naar kreta voor een heerlijke maar ook betaalbare vakantie.
www.renia.gr is een heerlijk apts en overal dichtbij, bij bushalte en strand en supermarket etc.

en anders kan je kijken op www.kritinet.com