en natuurlijk Shoppen!!!
Woei krijg dr nou al zin in, jullie ook? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en natuurlijk Shoppen!!!
Woei krijg dr nou al zin in, jullie ook?
Ben nog niet in de top van de Eiffel geweest, ga het ook zeker doen. Neem iig een hele hoop dingetjes mee.
ga nog maar even verderzoeken.. ik hou van Parijs
3 september vertrek ik om 9 uur met de trein, kom er om half 1 aan en dan naar mijn hotel spurten en lekker de stad in. Ik zit vlakbij Pére Lachaise, Port de Bagnolet. Hier ligt Jim Morrisson van de Doors en nog andere bekende.
. De Notre-Dame heeft veel indruk op me gemaakt. De wijk Quartier Latin vond ik het leukste om doorheen te lopen. Je hebt daar van die "kleine dingen" waar je niet meteen aan denkt maar die toch bij Parijs horen. Als je uit wilt rusten moet je eens naar Jardin du Luxembourg gaan. Mis vooral Musée d'Orsay niet! Geweldige kunst daar en het gebouw zelf is ook om verliefd op te worden.
Felice schreef:Ik was 2,5 weken terug nog in Parijs, 5 dagen met mijn vriend. Ik was er voor de eerste keer en ik vond het geweldig!
Wij zaten in een hotel in Montmartre. Montmartre is mooi, voor de Sacre-Coeur uitkijken over de stad. De Notre-Dame heeft veel indruk op me gemaakt. De wijk Quartier Latin vond ik het leukste om doorheen te lopen. Je hebt daar van die "kleine dingen" waar je niet meteen aan denkt maar die toch bij Parijs horen. Als je uit wilt rusten moet je eens naar Jardin du Luxembourg gaan. Mis vooral Musée d'Orsay niet! Geweldige kunst daar en het gebouw zelf is ook om verliefd op te worden.
Veel plezier
Ben volgens mij vorig jaar daar ook geweest.