Parijs, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Parijs, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 21:27

Wie gaat er nog meer naar Parijs toe? Ik ben van plan om zondag te gaan boeken voor 4 dagen. Hotel weet ik echt nog niet, zit te twijfelen tussen Mirific en Ambassadeur. Dingen die ik absoluut wil zien zijn: De eiffeltoren in het donker met al die lichtjes, Sacre Coeur, Versailles, en natuurlijk het Louvre Knipoog en natuurlijk Shoppen!!! Haha! Woei krijg dr nou al zin in, jullie ook?

Sjaad

Re: Parijs, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:30

Ja, hier nog een!

Wij gaan va. 12 augustus een week naar Parijs met de hele familie.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:32

Ik had er bijna gezeten! Ware het niet dat vriendlief het uitmaakte een week voor de vakantie! In ieder geval veel plezier, het blijft een wereldstad! Ben er al een keer of 10 geweest, in dec en mei nog, dus mag niet klagen! Sacre Coeur is mijn favo-plekje en uiteraard de Eiffeltoren in het donker! En een aanrader is ook La Grande Arche in La Defense, zit ook een groot winkelcentrum les Quatre temps! lekker om te shoppen!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 21:36

Aha. Dank U Haha! Ben nog niet in de top van de Eiffel geweest, ga het ook zeker doen. Neem iig een hele hoop dingetjes mee.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:40

De laatste keer wilde ik ook de Eiffeltoren op, maar helaas was de 3e verdieping gesloten! Volgende keer wil ik zeker weer naar boven genieten van het uitzicht! Mooi uitzicht heb je ook vanaf de Tour Montparnasse! een kantoorgebouw van 59 verdiepingen!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 21:41

Ja die was de vorige keer gesloten, ga het nu zeker doen... oeiw krijg er gewoon zin in...

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:44

ben jaloers, haha! Nee hoor, ik ga in ieder geval volgend jaar weer!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:46

Ik ga met de kerst naar parijs met mn vriendje Haha!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 21:49

Zie trouwens net het SATC arrangement bij Plazaa Athenée. á 900 euries per nacht Knipoog

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:03

Ik ga ook, vertrek vrijdag! Haha!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:04

Ik wil heel graag heen, maar kan niemand vinden die mee wil Clown ga nog maar even verderzoeken.. ik hou van Parijs Lovers

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:40

Parijs is definitief geboekt!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! 3 september vertrek ik om 9 uur met de trein, kom er om half 1 aan en dan naar mijn hotel spurten en lekker de stad in. Ik zit vlakbij Pére Lachaise, Port de Bagnolet. Hier ligt Jim Morrisson van de Doors en nog andere bekende.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:51

Ik was 2,5 weken terug nog in Parijs, 5 dagen met mijn vriend. Ik was er voor de eerste keer en ik vond het geweldig!
Wij zaten in een hotel in Montmartre. Montmartre is mooi, voor de Sacre-Coeur uitkijken over de stad Lovers. De Notre-Dame heeft veel indruk op me gemaakt. De wijk Quartier Latin vond ik het leukste om doorheen te lopen. Je hebt daar van die "kleine dingen" waar je niet meteen aan denkt maar die toch bij Parijs horen. Als je uit wilt rusten moet je eens naar Jardin du Luxembourg gaan. Mis vooral Musée d'Orsay niet! Geweldige kunst daar en het gebouw zelf is ook om verliefd op te worden.
Veel plezier Haha!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 21:54

Felice schreef:
Ik was 2,5 weken terug nog in Parijs, 5 dagen met mijn vriend. Ik was er voor de eerste keer en ik vond het geweldig!
Wij zaten in een hotel in Montmartre. Montmartre is mooi, voor de Sacre-Coeur uitkijken over de stad Lovers. De Notre-Dame heeft veel indruk op me gemaakt. De wijk Quartier Latin vond ik het leukste om doorheen te lopen. Je hebt daar van die "kleine dingen" waar je niet meteen aan denkt maar die toch bij Parijs horen. Als je uit wilt rusten moet je eens naar Jardin du Luxembourg gaan. Mis vooral Musée d'Orsay niet! Geweldige kunst daar en het gebouw zelf is ook om verliefd op te worden.
Veel plezier Haha!

Hoe heette het hotel? Knipoog Ben volgens mij vorig jaar daar ook geweest.