Ervaring met Sunweb.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liempje

Ervaring met Sunweb.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 16:57

Hoi hoi,

Ik denk er aan een vakantie naar Kreta te boeken via Sunweb.nl

Hebben jullie ervaring met deze aanbieder? Bij Kassa zie je toch vaak dat het mis gaat bij online aanbieders.

Liezel1

Re: Ervaring met Sunweb.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 16:58

Wij hebben zo'n 4-5 jaar geleden een reis geboekt naar Kreta via Sunweb. Was allemaal prima in orde! Niets te klagen gehad!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:20

Ik ben dit jaar op vakantie geweest naar Kreta, niet met Sunweb maar met Jiba. Het hotel waar we zaten was ook een veel geboekt hotel door sunweb. Iedereen was er prima tevreden over.
Sunweb is een van de grotere reisaanbieders op internet. Ik hoor er weinig negatiefs over.

kylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:23

als je rente punten bij de postbank hebt kan je ook nog eens voordelig op reis. Je kan sunweb vouchers kopen met je spaar punten. Als je er genoeg hebt kan je zelfs voor de helft van de prijs op vakantie!

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 17:35

Oei rentepunten, dat is een goede deal. Je zult er toch door naar de Postbank gaan.....

Is de 1e keer dat ik het hoor, maar het is wel een idee om van bank te veranderen.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:37

Wij zijn net weer terug van een Sunweb vakantie op Kreta, het was echt super voor elkaar Ja

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:37

Ik ben een aantal keer met Sunweb op vakantie geweest. Geen klachten gehad.. Ga dit jaar weer met Sunweb

susie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:40

Ben ik mei met SunWeb naar Turkije geweest. Kan niet anders zeggen dan dat alles op en tot geregeld was! Zeker doen dus!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:14

Wij boeken al jaren onze vakantie's via Sunweb en dat is altijd helemaal goed gegaan.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:09

Ik ben ook met sunweb naar Kreta gegaan, niks over te klagen! Alles was prima geregeld!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:13

Wij zijn vorig jaar met Sunweb naar Kos geweest. We hadden erg last minute geboekt en dat was wel te merken *LOL* We kwamen 's ochtends vroeg aan en konden pas vanaf vijf uur in het appartement om alleen onze spullen neer te zetten (moest nog schoongemaakt worden!!). Verder was het wel prima, personeel wilde niet echt veel voor je doen, waren druk met zichzelf!!

dijkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:15

wij zijn al meerdere keren met sunweb op vakantie geweest en alle keren was het prima in orde. Goede hotels, alles goed geregeld! Echt een goede keus.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:42

Ik kan me herrineren dat ik gisteren ergens las dat sunweb op de rand van failissement(?) zat. Maar ik weet niet meer waar.
Zou even googlen als ik jou was! Lachen

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:44

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:54

Ik ben 2 jaar geleden met Sunweb naar Egypte geweest. Alles perfect geregeld. Geen opmerkingen. Ook eerlijke info op de site, kwam goed overeen met hoe het in het echt was. Lachen

Chantal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:08

Ik ben ook met Sunweb naar Kreta geweest, was prima geregeld en in orde Lachen ik denk dat je het gewoon moet doen aan de reacties te lezen hier Tong uitsteken

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:10

_Nelleke_ schreef:
Ik ben 2 jaar geleden met Sunweb naar Egypte geweest. Alles perfect geregeld. Geen opmerkingen. Ook eerlijke info op de site, kwam goed overeen met hoe het in het echt was. Lachen

Ha ha dat is beter Haha! Bij ons stond er 50 meter van het strand! Ja dat was wel waar, het was dan een keienstrand waar je de zee niet in kon (dat was 20 minuten fietsen ROFL ). Nou ja wordt vaker creatief mee omgegaan denk ik..

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:25

Maar dat soort onwerkelijkheden staan vaak vermeld in reisbrochure's. Zo hadden wij via het reisbureau een reisje kreta geboekt (was overigens niet met sunweb) zat inderdaad 50 meter van de zee af en op een prachtige locatie gelegen! dat het uiteraard een keienstrand was bezaaid met zee-egels met een flinke afdaling om daar te komen en dat het appartement 125 traptredes omhoog was, stond er niet bij vermeld. Mooi was de locatie wel, strand was dichtbij, maar of we daar nu zo blij mee moesten zijn?

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:31

Wij zijn met sunweb naar alanya geweest. De vakantie heb ik over laten zetten van mijn vriend zijn naam naar een vriendin omdat het uitgegaan was. Dit was geen pretje. Alle gegevens schriftelijk doorgegeven maar kreeg geen reactie. Toen gebeld en er was niets van bekend. Alles weer door gegeven. Werd toen weer gebeld door een zeer onaardige mevrouw met de mededeling dat ze weer de gegevens kwijtwaren. Mijn moeder die de telefoon had opgenomen vroeg de naam van de persoon, als reactie hierop kreeg ze dat dat haar niets aanging. Toen heb ik even subtiel met sunweb gebeld met de vraag waar ze daar in hemelsnaam mee bezig waren. Heb excuses gekregen en 50 % korting op de kosten van naamwijziging.
Daarna is alles goed gegaan. En de reisleiding in alanya was verder echt super geregeld! Ondanks de zeer slechte start zou ik toch weer bij hun boeken dit vooral te danken aan de reisleiding die echt dag en nacht bereikbaar waren!

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:10

Joyckuh schreef:
Maar dat soort onwerkelijkheden staan vaak vermeld in reisbrochure's. Zo hadden wij via het reisbureau een reisje kreta geboekt (was overigens niet met sunweb) zat inderdaad 50 meter van de zee af en op een prachtige locatie gelegen! dat het uiteraard een keienstrand was bezaaid met zee-egels met een flinke afdaling om daar te komen en dat het appartement 125 traptredes omhoog was, stond er niet bij vermeld. Mooi was de locatie wel, strand was dichtbij, maar of we daar nu zo blij mee moesten zijn?

Volgende keer een uitdraai van de toeristiek aanvragen bij je reisbuerau/organisatie. Hier staat zo veel meer info in. Zowel positieve als negatief. Ik doe dit altijd en kom hierdoor zelden tot onaangename verassingen. Zonder Toeristiek boek ik niet!!

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 13:44

ik ben net 2 keer op vakantie geweest via sunweb. Ik boek wel vaker vakantie via sunweb en heb nog nooit problemen gehad. Altijd alles netjes geregeld enzo.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 14:34

Dit jaar nog op wintersport geweest met Sunweb, helemaal prima Lachen

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 14:55

Ik ben jaren met Sunweb op vakantie geweest, nooit geen klachten gehad!! Vind het een goede organisatie met een duidelijke website. Het is meestal ook gewoon zoals je het ziet en leest. Als je een leuke reis ziet zou ik dus gewoon boeken.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:52

[LZP] --> [BI]

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:31

Donderdagochtend teruggekomen van een reis naar Portugal met Sunweb. Nergens problemen mee gehad en zou zo weer met Sunweb gaan. Ja