Paar foto's van Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spikers

Paar foto's van Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 18:22

Al zitten we nu nog in de states vond ik het toch wel leuk om jullie alvast een paar foto's te laten zien.
We zijn geland in Dallas en naar het noorden gereden we hebben Oklahoma, Kansas, Nebraska, en South en North Dakota al gehad en zitten nu in Montana.

Longhorn
Afbeelding

Prairiedog
Afbeelding

Dom hert
Afbeelding

The Badlands
Afbeelding

Mount Rushmore
Afbeelding

Crazy Horse memorial nabij Mt. Rushmore
Afbeelding

Een Lakota Ranger in het park bij Mt. Rushmore zijn naam is Challenging Bear, zeer indrukwekkend persoon vooral hoe deze mensen kunnen vertellen.
Afbeelding

Bij de graven van Wild Bill Hickock en Calamity Jane in Deadwood.
Afbeelding

Het graf van Wild Bill Hickock
Afbeelding

Hoop dat jullie ervan genoten hebben.
Heb nog veel meer foto's maar we zijn pas halverwege onze vakantie misschien plaats ik binnenkort wel meer foto's.

Mariskatw

Re: Paar foto's van Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 18:27

Leuk hoor! Veel plezier nog daar! Hoe zit dat nou met dat graf van die Wild Bill? Hij kan toch moeilijk 2 graven hebben, of mis ik iets?

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 18:38

Thanks voor je reactie.
Calamity Jane ligt naast hem die 2 waren zwaar verliefd die eerste foto is de uitleg en de tweede foto is zijn graf en hij ligt echt in Deadwood nergens anders hoor.

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 18:47

Oh ok, ja ik ben blond zie je Knipoog ik dacht dat hij dan bij die eerste foto lag begraven en dan bij die tweede weer, ik denk dat is een beetje lastig lijkt me ..hihi.. hoe lang ben je daar nog?

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 01:20

We zijn hier nog iets meer dan 2 weken.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 03:09

EEEHHH GAAAAFFF Haha!

Ik zit nu ook in de U.S.A (helaas nog maar 4 dagen...) en een aantal van je foto's komen me héél bekend voor!
Mount Rushmore, Crazy Horse en het Badlands National Parc ben ik ook geweest. Ja

Ik vond Crazy Horse zelf nóg indrukwekkender dan Mount Rushmore. Ben echt benieuwd hoe die sculptuur er uit ziet als hij klaar is... Echt gigantisch volgensmij!

Nou fijne vakantie verder nog! Haha!

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 03:28

Hier nog 1 vanuit de States. Wij doen rondje Las Vegas-Grand Canyon- Arizona- Nevada- Bryce Canyon- Zion- Yosemite - San Fransisco in 4 weken.
Wel een andere kant als jou dus.
Erg mooie en bijzondere fotos

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 05:57

Wat mooi Ja Ik wil zelf ook echt nog een keer naar de US of A.
Super mooi lijkt me dat. Maar ik wil pas gaan als ik mijn rijbewijs
een tijd heb, zodat ik ook een camper oid kan huren om rond
te toeren.

Veel plezier en ik hoop op nieuwe fotos Bloos

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 06:32

Wauw gave foto's/ Amerika blijft toch een prachtig land.Wij zijn 2 maanden geleden in Montana geweest en vind het toch wel een van de prachtigste staten van Amerika. Veel plezier nog de komende weken, als je een blik werpt op mijn site,zie je dat ze hele leuke "souveniers" hebben in Montana.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 17:23

Thanks allemaal voor jullie leuke reacties.
We hebben nu nog ongeveer 11 dagen te gaan en zitten nu in een gat dat Thermopolis heet in Wyoming en ons hotel heeft een mineral hot spring, wauw zo apart het schijnt heel gezond te zijn en het stinkt giga naar zwavel { rotte eieren }.
We zijn er al in geweest en het is heel verfrissend.
We kwamen gister uit Yellowstone, hebben we al eens gezien maar erg mooi alleen teveel toeristen.
De bedoeling is dat we richting Colorado gaan en dan zien we wel verder, we zijn nergens aan gebonden gelukkig.
@ catalyst1 die souvenirs we komen zwaar beladen weer terug hadden jullie dat ook?
Het rondje Las Vegas - San Fransisco hebben we ook al eens gedaan ook erg mooi.
Ik zal zien dat ik deze week nog een paar foto's erbij zet, so stay tuned.

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:32

Haha, wij gingen elk met 1 koffer heen en kwamen met twee koffers terug,en omdat ik toch geen leuk t-shirt kon vinden,heb ik maar een quarter gekocht (die nu ondertussen hier heerlijk in mijn stalletje staat.
Let wel goed op met souveniers,want niet alles dat ze aanbieden is hier in nederland toegestaan.Blousjes en kleren die we hebben gekocht hebben we ontdaan van prijzen en labels en een paar keer gedragen,ook de schoenen.Ik geloof dat je tot 150 euro mee mag nemen.
Yellowstone vond ik ook erg parchtig,We hebben een beer met twee jongen gezien,echt super.Toen wij er waren was het nog niet zo'n vakantieseizoen,dus viel het met de toeristen erg mee (behalve die twee gekke hollanders die maar geen genoeg konden krijgen van de beer)

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 21:37

Zeer vermakelijk ik denk dat iedereen die in de states op vakantie is geweest met geweldige verhalen thuiskomt.
Wow ik wou dat ik geen leuke tshirts zag dan kon ik misschien ook een leuk paardje meenemen, maar heb al iets anders op het oog, wil al heel lang graag een Pixie Bobcat hebben en heb nu genoeg adressen om eens lekker rond te sneupen en wie weet kan ik iets regelen manlief vind ze ook geweldig om te zien.
Helaas hebben we dit keer geen beren gezien in Yellowstone het was ook erg warm en superdruk.
De mensen hier in Wyoming vragen ons telkens "what the hell" we in hun staat moeten zij vinden het n.l. niet zo mooi maar ik vind het hier wel mooi.
O ja we hebben toch maar besloten om Colorado door te rijden er zijn toch nog een paar plekjes die we nog niet gezien hebben.
En dan gaan we New Mexico door daar hebben wij 2 jaar geleden onze eerste beer gezien.

Ja wij ontdoen ook altijd alles van de prijskaartjes en kleding dragen we altijd wel een keer.
Gelukkig konden we altijd doorlopen bij de douane, nooit problemen gehad.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:23

Leuke foto's, echt mooi om dat eens mee te maken!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 09:02

Ntlie_ schreef:
Ik vond Crazy Horse zelf nóg indrukwekkender dan Mount Rushmore. Ben echt benieuwd hoe die sculptuur er uit ziet als hij klaar is... Echt gigantisch volgensmij!

Toen wij daar in 1997 waren, waren ze al met Crazy Horse Memorial bezig Pling