Half jaar naar Amerika, waar paarden te vinden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mips

Half jaar naar Amerika, waar paarden te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 17:01

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag; Ik ben van plan volgend jaar september t/m januari naar Amerika te gaan. Voor mijn studie wel te verstaan. Maar een leven zonder paarden kan echt niet bij mij. Ik heb nog niet besloten waar in Amerika ik naartoe wil. Maar nou is mijn vraag zijn er meer mensen die voor een langere tijd naar amerika gaan of geweest zijn. En zoja, hoe zijn jullie in contact gekomen met paarden?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Susanne

Re: Half jaar naar Amerika, waar paarden te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:29

Cowboy rances? Huilen van het lachen
Nee, geen idee eigenlijk. Zullen ze daar ook niet iets van maneges hebben? Licht er denk ik ook erg aan waar je heen wilt.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:42

Tsja... overal op het platteland lijkt me wel? Ik heb zo'n highschoolyear gedaan in de VS. Had opgegeven dat ik naar Montana of Texas wilde ivm de paardjes. Toen kwam ik in Californië en ik baalde, want ik dacht dat daar alleen maar stranden en winkels waren en geen paarden. Maargoed, kwam bij een familie met heeeeel veel paarden en ik kon rijden zoveel ik wilde. Was erg leuk! Maarja, jij gaat natuurlijk niet in een gastgezin wonen. Als je in de buurt van het platteland komt mag je vast iemand helpen op een ranch en in de stad zullen er vast wel maneges zijn. Genoeg paarden in de VS! Ja

Mips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 15:52

Oke fitch dat klink veelbelovend.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:58

Waar in de VS wil je naar toe? Ik denk overigens niet dat het moeilijk zal zijn om paarden te vinden, toen ik in de VS was zag ik bij wijze van spreken meer paarden dan mensen. Nou ja; in Texas, Oklahoma, Colorado, Iowa iig...in Chicago heb ik dan weer geen paard gezien Haha! . Zodra je weet waar je naar toe wil zou je ook een oproepje kunnen plaatsen op een Amerikaans forum Lachen .