Het hotel hebben we al geboekt, alleen er is iets mis gegaan met onze vlucht via British Airways. Dus we hebben nu een zo goedkoop mogelijke reis naar Londen toe, op korte termijn (we vertrekken 30 juli).
Ryanair is 215 euro, en met eurolines (bus) 162 euro. Alleen bus lijkt me niet heel ideaal. Iemand een oplossing?
Idd je kan Easyjet proberen. Misschien is de trein een optie, je kan zo zien wat je kwijt bent op de site bij NS en dan bij internationale reizen en tickets.
Je zou ook met de boot kunnen. Vanaf hoek van Holland naar Harwich en dan met de trein naar Londen (Ik ga 1 augustus). De afvaart is om 22.00 en dan ben je in hartje Londen om 8.30. Ik heb een twee-persoons binnenhut met 2x ontbijt en 1 keer diner voor 402 euro (met z'n tweeën). Gisteren geboekt om ik geloof www.stenalines.nl
Stenalines heeft ook de 'London Express', daarbij zit een treinkaartje vanaf elk station in Nederland én treinkaartje vanaf Harwich naar London. Als ik het goed zie kost een retourtje trein-boot-trein 78 euro. Zie http://www.stenaonline.nl/trein.htm