Als eerste hebben we Billund aangedaan. Daar ligt Legoland wat de kids natuurlijk geweldig vonden.

Het is net als Madurodam maar dan van Lego, en er zijn ook hele leuke atracties. De allerleukste vond ik de viking splash (soort Piranha zoals in de efteling maar dan nog gaver) en de Pirate Splash Battle waarbij je andere mensen nat mag spetteren hahahaha... daar heb ik natuurlijk geen foto's van

Hier het kasteel van Legoland, met daarin een leuke achtbaan.
Een paar dagen later zijn we naar Silkeborg gereden, en vandaar uit hebben we het Openlucht Museum in Aarhus bezocht. Allemaal huisjes die overal in Denemarken gestaan hebben, ooit afgebroken zijn en weer in het museum opgebouwd.

Een paar dagen later zijn we naar Slot Frederiksborg geweest. Een schitterend kasteel wat gebouwd is in de 16e eeuw. Echt heel mooi.

Ik kon helaas niet zo heel erg veel foto's maken omdat ik de oplader van mijn camera vergeten was.... hoe dom kun je zijn he

We zijn ook nog naar Frederiksvaerk en Broager geweest. Vooral de laatste camping was echt geweldig, een aanrader voor iedereen