Wat een nacht, wat een nacht. Om half 4 ging mijn wekker al en wat heb ik een mazzel gehad. De stroom is er vannacht uitgeweest, maar gelukkig blijft mijn wekker dan doortellen! Anders had ik me nog verslapen ook. Het was namelijk tijd om op vakantie te gaan, en een vliegtuig wacht echt niet!
Iets over 4 stapten Jeroen en ik de deur uit. Koffers in mijn Twingo geladen, TomTom aan en gaan! Volgens plan gearriveerd in Weeze (Duitsland), tickets gehaald, even wat gegeten en door de douane heen. Allebei niet gebliept dus dat ging ook voorspoedig. Het wachten duurde allemaal niet zo lang en het vliegtuig vertrok ook op tijd. Op naar Londen....
Fijn, een stuiterlanding en een bizar miep-mieptoontje rijker (blijkbaar is dat bij RyanAir normaal als een vliegtuig op tijd vliegt...) waren we in Londen. Koffers gepakt, treinkaartje gekocht en daar eens lekker op onze reet gaan zitten. Weer zag er gelukkig goed uit. Aangekomen in Londen Liverpoolstreet een broodje gehaald en de metro opgezocht. De central line (rode) was echt be-la-che-lijk druk, dat konden we nooit halen met onze grote koffers. Ik met mijn voorkennis de Circle lijn opgezocht (geel) en daarin gestapt. Ging prima!
Bij het hostel aangekomen (1 straat verderop dan vorig jaar, hoe bizar kan het zijn?) koffers in de lugage room gedumpt, inchecken kan pas om 2 uur en dat is ook de reden dat ik nu hier zit te typen. Daarna Hyde Park ingedoken, naar de memorial fountains van Diana gegaan. Dat had ik vorig jaar al willen zien maar is er helaas niet van gekomen. Toen langs de Royal Albert Hall gelopen, stukje door Queens Gate (dure wijk in South Kensington) gehobbeld, metro opgezocht en teruggegaan. In Hyde Park waren de bordjes zoek, dus we hebben al behoorlijk wat kilometers gemaakt vandaag.
So far so good, het drupt wat maar dat mag de pret niet drukken!
De groetjes vanuit hier