Waar naar toe op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romeo2007

Waar naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 11:03

Hoi allemaal,

Gisteren besloten met vrienden en mijn vriend om volgend jaar samen op vakantie te gaan.
Aangezien het idee me wel aanstaat dat ik niet zelf op zoek hoef naar supermarkten en dergelijke zou ik graag all inclusief of ultra all inclusief willen. Maar nu het volgende waar moet je heen? Vork

Had iets enorms leuks gevonden in turkije met een poolvilla, maar dit blijkt enorm slecht bekend te staan.
Ik las de reacties door van eerdere gasten en het blijkt dat men veel last heeft van grote groepen Russen, koud eten, stroom uitval en ga maar door. Welk land is nog niet zo in trek bij de Russen of weet iemand een leuk hotel/accomodatie waar deze me met een gerust hart heen durft te sturen? Ik hou wel een beetje van een luxe vakantie.
Moet wel aan het strand liggen en natuurlijk een zwembad hebben Pling . Het budget is rond de €800 per persoon incl vliegen.
We denken zelf aan Turkije, Griekenland, Tunesie maar ook de Nederlandse Antillen trekt wel.

Heeft iemand een goede tip met een fatsoenlijk hotel waar de normen en waarden nog niet zo erg geschonden worden door Russische bezoekers? Vork

Groetjes!

Gerbenfroh

Re: Waar naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:27

Nou het zijn echt niet alleen de russen hoor Knipoog Haha!
Engelsen zijn ook verschrikkelijk en wij Nederlanders kunnen er ook heel wat van Knipoog

Bonaire? Lachen

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:09

Wat is er mis met Russen? Clown

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:12

Ik ben naar zuid frankrijk geweest, niet ver niet te duur en prachtig mooi weer!
En genoeg zee in de buurt, en mooie bergen echt schitterend daar.
Zelfs een paardrij rit gemaakt en met paard gezwommen super gaaf.