Ik ga op vakantie en neem mee.... ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaartPaard

Ik ga op vakantie en neem mee.... ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 16:11

Heeey!

Volgende week is het zo ver, ik ga 4 weken met mijn nichtje op vakantie Haha!
Mijn probleem met vakantie is alleen altijd, ik neem veeeeeeeel te veel mee. Wat is jullie paklijst voor dit jaar? En nemen jullie ook altijd veel meer mee dan je gewild had? Kom maar op met de tips want ik zal ze hard nodig hebben Bloos

Groetjess

Eleionomae

Re: Ik ga op vakantie en neem mee.... ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:23

Ik nam altijd veels te veel mee. Ga dit jaar een week naar berlijn, en heb besloten dat ik alles in mn weekend tas wil hebben passen inclusief ruimte om spullen mee terug te nemen (neem nog wel aparte rugzak mee voor portomonee enzo)
voor die week neem ik 2 lange broeken mee, 1 3/4 broek, 1 rok, 1 vest, 4 tshirts, 6 hemdjes(die wel bekende 4,90 hemdjes van de H&M Tong uitsteken ), ondergoed/sokken, pyama, toilet tas met spullen, 2 paar schoenen(gympen), 1 paar slippers en dat was het denk ik wel Lachen neem ook nog klein flesje wasmiddel mee (gewoon in spaflesje overgieten) zodat ik eventueel nog klein handwasje kan doen Lachen scheelt weer een hoop extra spullen Lachen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:00

Ik ga 10 dagen naar Kreta en neem echt te veel mee.
- 2 bikini's
- ondergoed/sokken
- pyjama
- 2 strandlakens
- 2 handdoeken ( krijgen daar wel handdoeken maar vindt het fijn er meer te hebben)
- toilettas inc. handwas
- 3 paar slippers ( en gewone schoenen doe ik aan in het vliegtuig)
- 1 vestje voor in het vliegtuig
- 5 korte broeken
- 4 jurkjes
- 8 hempjes

Het lijkt zo wel heel veel, maar goed met die hitte kan ik veel gebruiken.

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:11

Ik neem altijd te veel schoenen mee Nagelbijten / Gniffelen
Maar ga naar Griekenland dus ik denk dat ik deze keer niet zo heel veel mee neem gewoon al het nodige en dan koop ik daar de rest wel Knipoog
En naar de zwartecross en dicky woodstock gewoon een beetje mijn verotte kleren kom er toch niet uit te zien Nagelbijten / Gniffelen
En niet te vergeten zonnebrand creme en fototoestel Clown

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:18

www.inpaklijst.nl helpt ontzettend Tong uitsteken Ik neem zelf ook altijd teveel mee hoor, daar niet van Vork M'n toilettas is ook altijd heel groot. Vergelijk anders met je nichtje, wat zij allemaal heeft, zo kan je misschien dingen schrappen.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 11:14

even op inpaklijst gekeken en dat moet ik echt heel veel meenemen! en ik geloof dat ik het ook allemaal mee heb Bloos
dit jaar 3 weken kroatie dus er kan weer genoeg mee, vooral aan kleren en schoenen.. moet wel wat te kiezen hebben he Knipoog

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 11:28

-> BI

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:30

Ik neem altijd zo'n beetje mijn hele zomergardarobe mee en ik heb er geen probleem mee.
Laatste keer natuurlijk meer dan de helft niet aan gehad, maar ik kies liever daar, dan dat ik denk 'sjit, had ik dat truitje nou maar mee genomen!' Nagelbijten / Gniffelen
Dusja, voor mij gaat eigenlijk alles mee. Alle bikini's, alle shirtjes, alle broeken, alle korte broeken, alle rokken, alle jurken, alle schoenen etc... Clown (dingen die ik thuis ook nooit aan trek, neem ik natuurlijk niet mee, want die trek je daar toch ook niet aan..)