Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:Ik ben niet in Amerika geweest maar ik ben groot Maleisië (Borneo/Sabah) fan (en Indonesië btw), ik heb in Maleisië echter nooit een rondreis gedaan dus kan je daar niet in adviseren.
tjeetje schreef:ben nooit in azie geweest, wel vorig jaar (en als het ff kan dit jaar weer) in mexico. Verhalen gehoord van cuba en dat is zo corrupt, mij zien ze daar niet, het is gewoon gevaarlijk op cuba. We hebben mensen gesproken en die hebben zelfstandig rondgetrokken en zijn gewoon 2 keer beroofd !! Over mexico niet anders dan lof, echt een geweldig land. Wij zaten in playacar een hotelzone met goede hotels ..Gewoon super genoten !!
tjeetje schreef:ben nooit in azie geweest, wel vorig jaar (en als het ff kan dit jaar weer) in mexico. Verhalen gehoord van cuba en dat is zo corrupt, mij zien ze daar niet, het is gewoon gevaarlijk op cuba. We hebben mensen gesproken en die hebben zelfstandig rondgetrokken en zijn gewoon 2 keer beroofd !! Over mexico niet anders dan lof, echt een geweldig land. Wij zaten in playacar een hotelzone met goede hotels ..Gewoon super genoten !!
laulau85 schreef:Fitch ik vind dit een beetje kortzichtig. Wij hebben in Cuba ook mensen gesproken die echt niet van ons hoefden en ook gezellig kunnen kletsen. Daarnaast als die mensen zo arm zijn waarom ze dan geen fooitje geven? Wij hebben in verhouding met hun geld zat en om dan een paar keer 50 cent weg te geven daar kunnen wij goed mee leven en je maakt hun blij. Niks mis mee toch?