[FOTO] Scotland: best of the best of the rest!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Scotland: best of the best of the rest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 16:48

Ik heb Kimoonoo even een filmpje van YouTube laten zien van mijn Schotse foto's en zij vond ze heel erg mooi. Dus bij deze enkele van de allermooiste!

Als jullie ze ook willen zien (allemaal dus) hier alvast de links:
http://nl.youtube.com/watch?v=fRw_2QK07xs (DEEL 1)
http://nl.youtube.com/watch?v=2lyhzFt6PiQ (DEEL 2)

(oké foto's zijn dan wel van vorig jaar but hey? Who cares? Als ze nou nog niet goed zijn vreet ik mijn camera op!!!!!!!!!!!!!!)

Afbeelding 1
Afbeelding 2
Afbeelding 3
Afbeelding 4
Afbeelding 5
Afbeelding 6
Afbeelding 7
Afbeelding 8
Afbeelding 9
Afbeelding 10
Afbeelding 11
Afbeelding 12
Afbeelding 13
Afbeelding 14

Angelaa2

Re: [FOTO] Scotland: best of the best of the rest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 16:51

vooral die koepel spreekt me aan Ja zijn erg mooi, sommige vind ik niet zo scherp, maar waarschijnlijk komt dat door het uploaden.
De compositie van de foto's vind ik ook mooi Lachen

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 16:52

Zoals ik al had gezegt ik vind ze heel mooi. Een stuk beter als je andere foto's. Je moet meer van zulke foto's maken, misschien een goed excuus om weer op vakantie te gaan? Tong uitsteken Ze zijn super hoor goed gedaan! Lachen

Brnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 17:31

Zitten welke leuke plaatjes bij alleen ze zijn niet erg scherp...

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 17:34

Ik ben het eens met Brnc, er zitten leuke plaatjes tussen maar ze zijn allemaal niet even scherp. Ook is er geen 1 foto die mij echt aanspreekt, het zijn leuke vakantie fotos maar that's it, voor mij dan Lachen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 18:07

Leuke plaatjes, maar niet heel bijzonder... Probeer wat meer te doen met andere composities en licht e.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:39

Kwaliteit is inderdaad weinig soeps maar goed, buiten daarom.
Fotografisch vind ik ze niet erg bijzonder. Het onderwerp op de foto is mooi, maar dat maakt de foto's simpel. Probeer er iets aparts van te maken. Geef er je eigen stijl aan. Zoek iets lelijks en maak het mooi.
Fotograferen wat al mooi ís van zichzelf kan iedereen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:05

Aims schreef:
Ik ben het eens met Brnc, er zitten leuke plaatjes tussen maar ze zijn allemaal niet even scherp. Ook is er geen 1 foto die mij echt aanspreekt, het zijn leuke vakantie fotos maar that's it, voor mij dan Lachen

Dat dacht ik dus ook Bloos
Zulke foto's heb ik ook gemaakt van Portugal, de zee, het strand, de bergen. Hèlè mooie foto's; Vakantie foto's.

Verder lijkt het me wel een mooi land.. Ja

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:55

Ten eerste, wat ik nu ga zeggen is níet aanvallend bedoeld, maar ik erger me nogal aan het aantal topics dat je op UK opent. En telkens vraag je om tips op een hele lading foto's. Probeer om ook iets met die tips te doen. Dat kan je namelijk niet met foto's die je een jaar geleden hebt gemaakt. Overigens vind ik het wel 'aardige' foto's, maar niet meer dan vakantiekiekjes. Probeer wat met tips te doen en foto's te laten zien waarmee je denkt écht vooruitgang te hebben gemaakt, in plaats van heel veel topics te openen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 21:03

Hohoho allemaal, rustig aan maar! Ik heb me gewoon om laten praten, meer niet! Ik wil nu absoluut niet voor klikspaan spelen of zoiets, maar zien jullie de filmpjes in het begintopic? juist. Bokker Kimoonoo vond de foto's best wel mooi en ik vroeg aan haar of ik ze wilde posten hier. Dat vondt ze goed en daarna.... tja, ben ik een béétje doorgedraafd met het posten van de foto's. Meer niet. Snap je?

En ja: het zijn er wat veel... (té veel eigenlijk...) Zou ik het dan kunnen laten verplaatsen naar Bokt Internationaal zodat jullie weer opgelucht adem kunnen halen? Ik tem dan wel even voor jullie!

(maw: ik ben dom geweest! Bloos Haha! )

Sorry dat ik het vraag, maar is over de foto's ook nog iets POSITIEFS te melden?

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 21:14

Bokkers hier geven alleen maar tips HD Lachen Verder niet, als jij deze fotos ''UK-waardig'' vind dan plaats je ze lekker hier! Maakt niet uit wat andere zeggen! Jij wilt graag fototechnische tips en commentaar, dan moet je ze op UK plaatsen en niet op Bokt Internationaal, máár dan moet je ook tegen de comentaar en tips van alle bokkers kunnen. Lachen
Als Kimoonoo deze fotos mooi vind, maar jij niet, moet je ze hier ook niet plaatsen. De fotograaf zelf moet achter zijn of haar fotos staan.
Tip van mij is om de volgende keer een kleinere selectie van je fotos te kiezen, en dan de fotos te kiezen die je écht mooi geluk vind. De fotos die je 'mwuah mwuah' vind, laat je gewoon lekker voor jezelf Lachen

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 21:25

nathalieeee_ schreef:
Ten eerste, wat ik nu ga zeggen is níet aanvallend bedoeld, maar ik erger me nogal aan het aantal topics dat je op UK opent. En telkens vraag je om tips op een hele lading foto's. Probeer om ook iets met die tips te doen. Dat kan je namelijk niet met foto's die je een jaar geleden hebt gemaakt. Overigens vind ik het wel 'aardige' foto's, maar niet meer dan vakantiekiekjes. Probeer wat met tips te doen en foto's te laten zien waarmee je denkt écht vooruitgang te hebben gemaakt, in plaats van heel veel topics te openen.

Hij zou geen topic's meer openen tot hij betere foto's had, toen liet hij mij deze foto's zien en ik heb tege hem gezegt dat hij deze wel kon plaatsen omdat ik ze heel mooi vind. Dus het licht niet aan hem

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 22:04

Tipje: bekijk de filmpjes eerst maar eens, dan zie je de foto's in een héél ander perspectief! Lachen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 22:05

Kimonoo schreef:
nathalieeee_ schreef:

Hij zou geen topic's meer openen tot hij betere foto's had, toen liet hij mij deze foto's zien en ik heb tege hem gezegt dat hij deze wel kon plaatsen omdat ik ze heel mooi vind. Dus het licht niet aan hem

Ik heb dus éérst GEVRAAGD aan een ander en dan pas GEDAAN!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:12

en HorseyDude zolang er geen mod is die jou zegt dat je teveel topic's plaatst of dat je geen foto's meer mag plaatsen, kan jij gewoon zoveel topic's openen als je wil hoor. Daar heeft geen een bokker iets over tezeggen Lachen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:33

Schotland is mooi, de plaatjes zijn mooi, de omgeving waar je was is mooi... Maar het is niet BIJZONDER mooi, als je begrijpt wat ik bedoel. Knipoog

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:53

Op verzoek van TS verplaatst van UK naar BI. Lachen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 06:30

Voor de mensen die willen weten waar deze foto's zijn genomen: Berwick-upon-Tweed in Schotland!