Bulgarije??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LePapillon

Bulgarije??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 17:30

Ik was vandaag even met mijn vriend op bezoek bij D-reizen, even kijken naar de mogelijkheden voor aankomende zomer.
Nu hadden wij iets van Italië of Portugal in ons hoofd, maar die vrouw raadde ons Bulgarije ook aan.
Het is er erg goedkoop, mooie stranden, zoiets als het nieuwe Spanje!

Ik had al vaker dingen gehoord over Bulgarije, maar ik had altijd zoiets van: wat is daar leuk aan??
Maar het blijkt dus hartstikke leuk te zijn! Heeft er iemand ervaringen met Bulgarije (wel bij het strand..)?

liesJ

Re: Bulgarije??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 08:50

ik heb nog geen ervaring ermee, maar ga er zelf ook heen. vertrek 31 juli.

heb je al besloten of je er heen gaat? en waar ga je heen?

tamtam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 08:58

Wij gingen jaren terug elk jaar op vakantie naar Bulgarije, 2 jaar geleden weer gegaan.

Ik vind het een geweldig land. Vriendelijke mensen, prima strand en nog betaalbaar, al wordt het in de toeristengebieden rap duurder.
Zeker een aanrader om een auto te huren en de binnenlanden in te trekken om wat cultuur te snuiven. Ik kan je beloven dat dat een ervaring is om nooit te vergeten!

Mocht je nog specifieke dingen willen weten moet je maar een pm sturen.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:25

Ik ga er 21 juli heen voor het eerst nadat ik allemaal leuke verhalen had gehoord van andere mensen.
Wij hebben een nieuw hotel van een paar jaar oud, strand voor de deur, centrum op 3oo meter afstand.
Wij zitten op sunnybeach en t schijnt echt leuk te zijn!

Je kunt ook eens kijken op zoover.nl daar kun je bestemmingen invoeren en commentaar lezen, errug handig!

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 23:45

Ik ga ook voor het eerst naar Bulgarije, ben erg benieuwd!
Het sprak me wel aan omdat het lekker goedkoop was,
nog allemaal beetje opkomend, en de stranden schijnen er
zo ontzettend mooi te zijn..

Dus ben benieuwd!
Ga trouwens 18 augustus, een weekje!

Anne_Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:46

Ik ben net weer terug van vakantie uit Bulgarije, Zonnestrand. Het was echt superleuk! Het is nu echt een toeristisch-wordend land inderdaad.
Wel mooie stranden vond ik, goedkoop eten en drinken, en verder genoeg te doen op uitgaansgebied.
Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor vakantie je wilt, maar wij gingen voornamelijk voor een relax- zon zee strand uitgaan- vakantie, en daar is het echt ideaal voor.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag Lachen

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:10

Ik vertrek 1 september naar Sunnybeach, hotel ligt 50 meter van het strand. Hoor goede verhalen.
Ik ben benieuwd of die ook kloppen. Vooral de 'lazyday' dagje op een boot dobberen en zo nu en dan zwemmen lijkt me heerlijk.

_fenna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:25

Hey mensen,

Ik ben vorig jaar 13 dagen naar bulgarije geweest, sunnybeach.
Ik vond het er super!! De mensen zijn niet altijd even vriendelijk, maar dit komt omdat de mensen echt maar 10 euro per dag verdienen. De salarissen zijn echt bizar laag daar. Dus dat betekend dat het voor ons allemaal spot goedkoop is.

Je hebt in de buurt ook nog een grote buitenzwempark, is ook leuk. Ik heb zelf ook nog een jeep safari gedaan en dit was ook erg leuk. Ik ben trouwens met me zusje geweest. Zij was 16 en ik 24 dus voor alle leeftijden leuk!!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:15

Een vriend van mij zit er nu tot de 29e.
Hij had gesmst dat het super leuk is daar Lachen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:36

Ik ben net terug uit Bulgarije, sunnybeach! Het was erg leuk, je kunt er super uitgaan en de zee is heel mooi. Wij hadden ook echt een supergoed hotel (lion). Het eten in Bulgarije is wel niet zo super. Ook de mensen zijn niet behulpzaam en erg verbitterd.
Ook moet je er best oppassen, een groep jongens is snacht overvallen!

En ga zeker naar beachclub Mexibar! Super leuk en aan het strand! Alles is redelijk goedkoop een cocktail kost rond de 4 euro, maar een wijntje kost nog 2 en een halve euro! Verder heb je een leuke boulevard waar je eindeloos kan rondstruinen!

x_LoTjE_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:16

Ik ben in juli 2 weken naar Bulgarije geweest. Zeker en vast een aanrader! OK dan! Het was een fantastische vakantie. We hadden een prachtig hotel! Alles er op en eraan.
De plaats waar ik geweest ben, Duni, is (nog) niet echt toeristisch. Er waren geen winkeltjes en bars in de onmiddellijke omgeving. Wel ongeveer een 8 km verder lag Sunnybeach. Druk toeristisch gebbied met heel veel winkels, discotheken,...
Alles is er idd goedkoop zoals LittleKathy zegt. Een colaatje was 0,50€ , een pizza 3€,..
Verder vond ik de temperaturen daar zalig. Het was er elke dag zo'n 30°. We konden gerust elke ochtend sporten, daarvoor was het zeker niet te warm. Het kan wel gebeuren dat er een bui valt maar even later schijnt de zon opnieuw Cool