Engeland rondreis wie weet er wat vanaf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Engeland rondreis wie weet er wat vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 18:17

En dan ook nog liefst met de zogenaamde B&B adressen Haha!

We willen nl graag volgende maand naar Engeland,we landen in Londen en huren daar een auto om zo richting Wales te rijden.
Onderweg wouden we graag slapen op goedkope adressen maar hoe vind je zoiets op't internet?
Het is zo mega,zie door de bomen het bos niet meer.

Het hoeft niet groot of chique te zijn maar een dak boven je hoofd is wel leuk.
Wat zijn ongeveer de prijzen die ze rekenen per nacht?

Tips,adviezen altijd welkom Bloos
bedankt!

Karin

Re: Engeland rondreis wie weet er wat vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:20

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:23

Reserveren is zéker aan te raden net als wat Karin zegt Lachen , ik heb alles al vastgelegd in februari en maart, maar dat is meer omdat ik persé iets karakteristieks wil waar ik niet 100 pond per nacht voor kwijt ben Haha! .
Reken op een prijs vanaf 50 pond per nacht voor 2 personen, meeste is duurder. Wij gaan dus ook naar Engeland dit jaar, fantastisch land om heen te gaan, echt geweldig Lachen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:28

ChirooHeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 18:18

Ik woon zelf in Engeland, maar als wij op vakantie gaan gaan we altijd op de bonnefooi en zien wel waar we uitkomen. We hebben nog nooit in de auto geslapen... Haha! Als je maar op tijd begint met zoeken is er altijd wel ergens een plekje vrij in een B&B of een goedkoper hotel/hostel. Het ligt er natuurlijk wel aan welk gebied je naar toe gaat en hoe lang je wilt blijven. In een toeristisch gebied zou ik in het hoogseizoen wel van te voren boeken, maar verder valt het wel mee. Wij gaan ook altijd in het hoogseizoen (juli/augustus/begin september) en hebben nog nooit echt problemen gehad. Wij reizen altijd verder dus zijn meestal niet langer dan 1 of 2 nachten in de zelfde B&B. Je moet wel een beetje flexibel zijn met waar je wilt overnachten. Het is ons wel eens gebeurt dat we een aantal B&Bs langs moesten voordat we er een gevonden hadden en dan kom je wel eens in een ander dorp of stad uit dan waar je eigenlijk had willen zitten.