Meisje/Jongen gezocht !!! [lees eventjes!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

Meisje/Jongen gezocht !!! [lees eventjes!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 13:51

Lieve Allemaal ,

Zoals veel van jullie weten zit ik in de winterperiode in een Frans skigebied om daar te werken als lerares , en 's avonds
achter de bar .Nu ben ik eigelijk op zoek naar een man/vrouw die deze winter nog geen plannen heeft , en het een ontzettende uitdaging lijkt om van December tot
April in het buitenland te werken in een bar en/of nachtclub . Fulltime of parttime , zowiezo heb je één dag per week vrij , en de tijden om te werken zijn ook écht ideaal ,
je hebt drie verschillende diensten :

16.00 openen tot 19.00 ,vrij , 22.00 tot sluit 02.00
19.00 tot 02.00
22.00 tot 02.00 .

Dit word zo afgewisseld in het team dat iedereen een keer om 22.00 start , een keer opent etc .
Om de week wordt er gewisseld met personeel , en gaat iemand werken in de Yak , de enige nachtclub die Avoriaz bezit , en dat is écht leuk . Hier werk je dan van 22.00 tot 05.00 .

Het werk is ontzettend ideaal , er is een jonge baas aanwezig , Guillame , hij is 25 jaar en bezit ook clubs in Saint-Tropez en Parijs , met hem kan je lachen en hij loopt
absoluut niet op je vingers te kijken . Verder werk je met mij , en Maxime en Alexis, twee Franse super relaxte jongens .

Het werk in de bar is ontzettend leuk , alle alcohol is ten alle tijden GRATIS voor het personeel , en ook als je VRIJ bent mag je gewoon de hele avond komen drinken .

''The Shooters'' is de bar in Avoriaz waar veel 'saisonniers' komen , mensen die ook in het gebied werken , en er zijn veel Nederlanders,Australische en Engelse mensen .
De naam Shooters zegt het eigelijk al , we hebben voornamelijk Shooters , mixjes en cocktails , maar ook de biertjes tappen hoort erbij .

JE HEBT GEEN ERVARING ACHTER DE BAR NODIG , JE WORDT GEWOON INGEWERKT , EN JE LEERT HET TER PLEKKEN . WEL IS EEN GOEDE BEHEERSING VAN
DE ENGELSE TAAL EEN MUST , FRANS IS NOG GEENEENS ZOZEER BELANGRIJK .

Goed , nog even wat voordelen op een rijtje :

* gratis (alcoholische) dranken ten alletijden .
*je krijgt een GRATIS gemeubileerde accomodatie , met eigen sleutel in een appartementengebouw , en dit scheelt écht heel,heel veel geld ,
hier mag je ook gewoon familie/vrienden laten komen voor een weekje bijv.
*je hebt gratis lunch en diner (elke dag) een lopend buffet op de skischool ,en geloof mij , het is zeer goed te eten en zeer afwisselend, en het scheelt je veel geld aangezien alles in de supermarkt ongeveer
2x zo duur is als in NL , dit omdat Avoriaz autovrij is en alles omhoog komt met een 'telepherique' .
*je bent overdag gewoon vrij , dus je kan lekker doen waar je zin in hebt , boarden,skien,terrassen , of naar Geneve o.i.d .
Plinge tips is een erg leuke bijkomst , dit is ongeveer rond de 500 euro per week , en dit word alleen gedeeld door het barpersoneel .
*Heb je geen eigen skies/snowboard , dan krijg je dit GRATIS te huur zolang je in Avoriaz werkt .
*Aangezien je werkzaam bent in het dorp krijg je op alle kledingwinkels zo'n 15% korting .
*Skipas krijg je ook met aanzienlijke korting , dit is normaal rond de E 1250,- en voor personeel is het rond de E 300,- voor het gehele seizoen .
*Je leert iedereen kennen die eigelijk werkt in Avoriaz , er zijn superfeesten en het is gewoon een fantastische tijd ! Zie mijn filmpjes op hyves.
*Je krijgt een Franse rekening/pas/creditcard waar je salaris om de vier weken op gestort wordt . Werk je fulltime , dat is zo'n 30 tot 35 uur per week , dan verdien je rond de E 1500,- euro .
*Het dorpje heeft alle faciliteiten , van een 'spa' tot zwembaden tot fitness tot playrooms ,bakkers,bowlingbanen etc . En hier krijg je ook weer KORRTINGGG !!

Verder nog even wat informatie over het dorp .

Avoriaz is autovrij , dat betekent dat er alleen maar sneeuwscooters, arreslees en sneeuwschuivers rond rijden . Je kan overal naartoe lopen in het dorp , het is namelijk vrij klein . Ook is het erg fijn dat je NOOIT hoeft
te lopen , in treintjes te stappen o.i.d om naar de pistes te gaan , als je uit je appartement stapt sta je gelijk in de sneeuw en skie je gelijk weg . Je kan dan ook door he gehele dorpje skien , en er lopen ook liften doorheen .
Het gebied is zeer sneeuwzeker , dit jaar sneeuwde het in April nog zo flink dat er dik twee meter lag terwijl de zon ook volop scheen , helemaal top dus !! Heb je veel ervaring met skien , dan kan je prachtig offpiste en door de poeder , sta je voor het eerst op de planken , dan heb je ook heerlijke simpele pistes . Het gebied is 650 km piste , dus iedereen komt zeker aan zijn trekken ! Je hebt ontzettend veel openlucht feesten , en het gaat hier écht door tot in de vroege uurtjes , dus voor feestbeesten is het helemaal ideaal . Verder is Geneve op twee uur rijden , en onder aan de ravijn heb je de dorpjes '' Morzine , Les Gets ,Toulon'' waar je ook leuk kunt winkelen en drankjes doen .

Goed , dit was mijn verhaal eigelijk wel , voor meer info of als je geintresseerd bent , stuur me dan even een berichtje !

Liefs , Arlette !(l)

cYn

Re: Meisje/Jongen gezocht !!! [lees eventjes!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 13:56

heeeeel erg jammer dat ik in die tijd gewoon op school zit! echt jammer! leek me echt súper!

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 14:02

uh...........het bedrijf waar ik werk gaat deze winter verbouwen en pas weer in april open.......

laat ik dit nou een hele fijne oplossing van mijn winter vinden.....
lijkt me een super gave ervaring,maar mag de hond ook mee???
denk niet dat mn ouders een half jaar op haar willen passen.....en ik moet dan eerst iets regelen voor mn paard........

dit lijkt me echt gaaf!!

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:45

Superervaring lijkt me dat! Vraag het me over 2 jaar nog eens Knipoog, dan ben ik (hopelijk) afgestudeerd. Wat me niet helemaal duidelijk leek >> jij geeft skiles overdag, maar de persoon die met je zou meegaan is alleen voor de bar dan? Amuseer je daar!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:49

ik zou idd ook graag willen weten hoe dit zit qua huisdieren; kan je die evt meenemen?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:38

Jeetje wat ontzettend jammer dat ik gewoon een studie begin dat jaar. Wat lijkt me dat ontzettend gaaf zeg!!!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:35

Ik ben ergens 10 weken vrij ik geloooooof van half november tot februari? ARLEEETTEEE

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:17

Zit er nog een leeftijd aan vast? Of heb ik daar overheen gelezen?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:33

Ik neem aan sowieso 18+, anders mag je geen sterke drank schenken he. Lachen

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:34

Gerbenfroh schreef:
Ik ben ergens 10 weken vrij ik geloooooof van half november tot februari? ARLEEETTEEE

*20 en loads of ervaring en hotelschool en vaker in buitenland gewerkt en en enzo

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:35

cYn schreef:
heeeeel erg jammer dat ik in die tijd gewoon op school zit! echt jammer! leek me echt súper!

Same here. Maar als ze 't me over twee jaar weer vragen ben ik én van school, én achttien, lijkt me super. Vork

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 08:48

Hallo allemaal !

Wat een reacties zeg *LOL* ! Ook mijn hele pm-box puilt uit haha !

Goed , nog even wat dingetjes waarover ik vragen kreeg per pm ; hier de antwoorden Lachen

*Leeftijd moet in principe 18+ zijn , maar men neemt het vrij nauw , er werken er ook van 17 jaar .

*Het gehele team van 'Shooters' en 'Le Yak' , bestaat uit ongeveer 22 mensen , en dan misschien wel jij !!

*Hond/cavia/konijn mag meegenomen worden , je komt namelijk bij mij in een appartement en dat delen we met z'n tweetjes .

*Het kan alleen écht van de periode december tot evt.begin april ipv eind april , Ik krijg veel vraag over 'tussen jan en april' , maar dat gaat niet lukken helaas !!

*Ik werk 4 dagen per week als lerares bij de ESF Avoriaz voor dit jaar , voorheen werkte ik ook nog bij Village des Enfants maar dat wordt me teveel . Ook werk ik 5 dagen per week achter de bar . De baan die ik aanbied is ALLEEN voor werk achter de bar , mocht je Franse certificaten hebben (te denken aan BAFA etc) dan kan je ook met mij contact opnemen i.v.m werk als lerares . Zonder certificaten werkt dit NIET .

Ik zal even een hele hoop foto's plaatsen en wat links naar filmpjes zodat je een goed beeld krijgt hoe het er in 2008 was !

Liefs ,Arlette .

p.s Ik probeer jullie allemaal te beantwoorden maar t kost even tijd :-D

http://www.youtube.com/watch?v=oqjR-yTKMbg

Dit is een filmpje gemaakt door Russische meisjes die elk jaar terug komen , zij kennen ook ongeveer iedereen van t dorp , en uit deze foto's kan je goed zien 'hoe gezellig en leuk het is' , en rond de 04.00min zie je prachtige foto's van het gebied ! Het engels is slecht , maar ach ze zijn Russisch Knipoog !

http://www.youtube.com/watch?v=eSkajPwi1FA
Dit is gewoon een supergoed filmpje van een vriendje die heel erg hard valt Knipoog !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 08:56

hmmm laat ik nouw net aangenomen zijn op me nieuwe school :S

anders had mij dit echt super leuk geleken!
vraag het over 4 jaar maar nog 1x Knipoog
dan ben ik 21 Lachen haha
en op het cios wil ik misschien ook iets met skieen gaan doen... duss....

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:36

hahaa ben in staat om een 5 maanden niet naar school te gaan Knipoog. En mij hoef je niet te vragen of 3 jaar Knipoog want dan ben ik vast al te oud ROFL nee geintje. Vind het echt heel erg jammer!

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:47

ik ben nog steeds vol lof!!
ga het vanavond ff met vriendlief overleggen....die vaart dus is toch veel weg,dan kan ik ook wel weg!!

en de hond mag mee,dus ik zie geen problemen!!!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 16:10

Bobby , kan je mij nog even pb sturen ??

Ik hoor net voor de duidelijkheid dat we nog op zoek zijn naar : EEN MEISJE !! per 10 januari tot het eind van het seizoen Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:58

Een meisje! Klinkt als iets voor mij, jammer dat ik moet wachten op de uitslagen van de keuringen van de politie.

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:46

ik heb mn zusje even ingelicht. En grote kans dat ze die kant op zou willen komen.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:59

Wauw wat lijkt mij dit gaaf! Helaas ben ik nu nog met school bezig, mochten jullie over 4 jaar nog weer iemand nodig hebben hahaha Tong uitsteken

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:17

wauw.. mooi gebied zeg!
dat lijkt mij ook wel super gaaf! jammer ik dit vorig jaar niet wist/was, want toen was ik vrij, en nu zit ik vast aan school Nagelbijten / Gniffelen

zoeken ze ieder jaar mensen? of is het ieder jaar terug kerend personeel?

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:20

baal ik even dat ik nog geen 18 ben en aan de studie ben ...

elisa007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:24

Wat gaaf zeg!

Ik studeer eind Juni af, mijn bedoeling is om er een jaartje tussenuit te gaan.
Is er ook mogelijkheid om me op te geven voor 2009/2010? Dan ben ik zeker geïnteresseerd

Groetjes Elisa

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:08

Als ze volgend jaar nog iemand zoeken of het jaar erop lijkt het me geweldig Lachen Ik werk nog tot mei bij dit bedrijf jammergenoeg... En misschien langer, ik mag niet eind van het jaar stoppen, uiterlijk november wrs(of na januari).

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:12

toevallig plek voor 2 personen?
Lijkt me ideaal om even alles hier op 0 te kunnen zetten.

Spruit_Elf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:20

WAUW dit was écht iets voor mij geweest Verdrietig
- ben gek op snowboarden
- gek op feesten
- gek op contacten
Haha! Haha!
Ik ben dol op Avoriaz!!!
Helaas zou mijn huidige werkgever dit niet toelaten..