Weekendje weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 17:59

Ik zit eraan te denken tussen nu en eind oktober ergens een weekendje weg te gaan, wrs alleen of anders met vriend, maar denk alleen. Ik wil nml gewoon ff rust aan mijn hoofd en dat krijg ik thuis niet, weten jullie nog leuke hotels die een beetje betaalbaar zijn of leuke plekken? Het maakt voor mij niet zoveel uit of ik ergens aan het strand/bos zit of middenin een leuke stad, zolang ik er maar ff uit ben.

RelarDevi

Re: Weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 19:44

Ik heb vorig jaar in Antwerpen een weekendje hotel gedaan. Ik weet niet hoeveel het kost voor 2 mensen maar voor 4 pers kamer met z'n 3en hebben we 40 euro p.p betaald. Zwembad, fitnessruimte, sauna aanwezig. (hele mooie hotel)

Goed te doen naar antwerpen centrum. (ik zal even zoeken welke hotel het ook weer was als je daar graag heen wil.. want dat is de enige wat ik niet meer weet Haha! )

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 19:48

Als je dat even zou willen opzoeken graag Lachen Ik kijk dan uiteindelijk gewoon wat me het leukste lijkt. Waarschijnlijk word het begin oktober of iets van een jeugdherberg en dan in juli, in augustus ga ik nml 2 weken op vakantie, maar heb het al een paar weken gewoon helemaal gehad dus liever zo snel mogelijk even eruit dan tot augustus wachten. In oktober heb ik wat meer te besteden voor bijv. een hotel, mocht ik het voor mijn vakantie doen dan zou ik naar iets van een hostel gaan denk ik(of evt een camping met lekker weer als er ruimte is).

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 19:52

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 19:57

Okee, thnx Lachen

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:19

Nijmegen! Ja

Ben ik begin dit jaar geweest, in Februari. Onwijs leuk, leuk om te winkelen en leuke cafe´s en restaurantjes met goed eten voor weinig!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:20

Daar had ik dus nog niet aangedacht! Dat onthoud ik zeker even, ben daar 1x geweest en vond het erg gezellig met terrasjes enz.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:27

Wij zijn 2 jaar terug naar Amsterdam geweest, zaten midden op de Dam, maar omdat het doordeweeks was was het heel goed te betalen voor deze superlocatie. Was erg leuk, veel te doen en te zien.

Maastricht is ook altijd erg leuk!

Onlangs een weekendje naar Emmen geweest. ook super! mooie omgeving, naar het dierenpark geweest. zaten in het centrum en was goed te betalen allemaal.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:31

Ik heb net voor juli een weekendje geboekt in het Golden Tulip hoten in Antwerpen. Is qua stad echt een aanrader, en we hadden een goedkope aanbieding. Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 00:57

[LZP] > [BI]

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 01:17

Ik ga altijd graag naar Noordwijk!
Gezellige kroegjes, leuke winkeltjes, goede sfeer, lekker strand, mooie omgeving.. Je kunt er ook heerlijk paardrijden of fietsen om je gedachten te verzetten. Met een beetje geluk kun je voor een zacht prijsje een leuk hotel regelen!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 05:55

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:40

Bij http://www.weekendjeweg.nl kun je inderdaad kijken, er staan enorm veel leuke hotels en bungalows op van goede kwaliteit!
Wij hebben daar ook hele positieve ervaringen mee Lachen
Dan kun je die hotels en plekken goed met elkaar vergelijken.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 13:53

Ik heb ook hele goeie ervaringen met weekendjeweg.
Heb 1 x bij http://www.hotels.nl/ geboekt wat daar was een weekendje een keer goedkoper en daar was ik ook heel tevreden over. Zou dus wel als je een leuk hotel ziet even de prijs vergelijken.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:57

Ik vind Valkenburg in Zuid Limburg altijd wel erg leuk. Je hebt leuke appartementjes/huisjes van Landal bovenop de Cauberg (heb je ook beetje meer leefruimte dan in een hotel) Je hebt de rust van de bossen en de omgeving is prachtig en anderzijds is het dorpje gezellig en ook Maastricht ligt om de hoek als je wat meer stadsvertier wilt.