Hotel in de buurt van Oakwood Theme Park in Engeland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coconuts

Hotel in de buurt van Oakwood Theme Park in Engeland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 15:14

Hallo allemaal!

Hopelijk kan iemand ons helpen!
In juli willen wij graag naar Oakwood Theme Park, een attractipark in Engeland. Hier geeft Mcfly (een band) een soort concert.
Wij hebben al opgezocht hoe we aan kaarten kunnen komen en gemailt met het bedrijf, dit moet allemaal lukken.
Maar ons probleem in momenteel het overnachten. We zoeken een hotel in de buurt van Oakwood Theme Park, [url]op loopafstand[/url].
Zelf komen we er niet zo goed uit. De dichtsbij zijnde was 12 KM weg van het park, en dat lopen we niet graag. En we durven het niet aan om daar heen te gaan en maar te kijken waar we uitkomen.
Het adres zou zijn:

Postal Address: Oakwood Theme Park, Canaston Bridge, Narberth, Pembrokeshire SA67 8DE

Heeft iemand hier ervaring mee? Het zoeken van een hotel in het buitenland en dan ook nog in de buurt van een bepaalde plaats?
Hopelijk kan bokt ons helpen!!

Alvast heel erg bedankt.

Coconuts

Re: Hotel in de buurt van Oakwood Theme Park in Engeland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 00:05

Is er niemand die hier ervaring mee heeft of eventueel tips heeft? Lachen
Ik heb de broer van een vriendin van mijn moeder gemailt. Hij woont in Engeland (ken hem verder niet).Ik hoop dat hij misschien zou kunnen helpen.. Ben benieuwd.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 00:31

Als ik een hotel in een bepaalde plaats zoek, dan tik ik bij Google in: hotels + plaatsnaam

Als ik dat doe voor Narberth, dan kom ik op sites waar alleen maar hotels op staan die minstens ca. 4 mile/7 km van het park liggen. Het lijkt erop dat er dichter bij het park geen hotels zijn.

Hoeft op zich geen probleem te zijn, je kunt een taxi nemen. Je zult alleen waarschijnlijk niet de enige zijn die die avond van het park naar een hotel moet, dus het kan wat druk zijn. Maar ik denk dat de enige optie een taxi is naar een hotel dat op redelijke afstand van het park ligt. En ook dat hotel zou ik snel boeken, want het is al bijna juli en ook in de hotels zullen jullie niet de enige concertgangers zijn... Knipoog

Succes! Lachen

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:10

heeft het park geen site waar ook hotels bij staan?

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:14

Poeh, Pembrokeshire is in Wales en daar ligt het meeste vrij afgelegen. 12k lopen is daar ook bijna niet te doen, je moet dan namelijk over de weg en dat is levensgevaarlijk.. Een taxi is idd een goede optie of misschien kan je een b&b ipv hotel vinden?
*edit* even voor je gezocht.. bus zit er niet in, die rijden niet op 19 juli, taxi kost ca32 pond retour vanaf Kilgetty en daar zijn best wel wat B&B's.. (http://www.visitpembrokeshire.com/accom ... ction=type)
Prijzen voor taxi's staan hier: http://www.oakwoodthemepark.co.uk/plan/travel.asp

Succes!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:28

LZP -> BI