Vakantie Italië, tips???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa__

Vakantie Italië, tips???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 14:26

Dit jaar willen we (we = mijn gezin) graag naar Italië op vakantie, ik moet meehelpen want mijn ouders hebben nog niet geboekt Huilen van het lachen (slim want nou zit er veel vol) nou, we zijn dus op zoek naar een site waar je vakantie in Italië kan boeken, je moet er autovakantie's kunnen boeken en ook dat je een huisje kan huren. Weet iemand misschien waar in Italië een goede plek is? We willen graag een huisje met zwembad, mooie natuur in de omgeving, en je moet er zeker wat kunnen doen. Er moet ook wel een leuke stad in de buurt liggen met restaurants/winkels. Liever niet te zuidelijk.

Rosa__

Re: Vakantie Italië, tips???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 19:50

hélemaal niemand?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 10:32

http://www.agriturismo.com OK dan! Wij gaan volgende week voor de 3e keer naar http://www.agriturismocorboli.it , daar hebben we het zo geweldig naar onze zin gehad dat we deze steevast in de herhaling gooien Haha! . Je kan op http://www.agriturismo.com selecteren op regio, lokatie, aanvinken of je bv zwembad, paarden, wijnproeverij etc. etc. etc. bij een agriturismo wil hebben.. er zijn talloze geweldige bestemmingen te vinden. Vernio (waar wij dus heen gaan) is een bergdorpje dat tussen Florence (mijn favoriete stad in Europa! Cultuur, winkelen, lekker eten, daar is meer dan genoeg te doen) en Bologna ligt. Je kan meestal trouwens ook last minute aanbiedingen vinden op de website. Willen jullie er met de auto heen of willen jullie vliegen (dan kijk ik voor vliegtickets altijd bij Air Meridiana -vliegt oa op Florence-, KLM -vliegt oa op Bologna-, Transavia -vliegt iig op Pisa-) ? Als je meer wil weten, dan wil ik wel meer zoeken. Wij vliegen en gebruiken verder over het algemeen de trein, dat is daar heel goed te doen. Misschien dat we dit jaar ook ene paar dagen een auto huren, maar misschien ook niet.

*Edit; we hebben er een week of 2 geleden trouwens ook 2 overnachtingen in Venetie bij geboekt om tussendoor even heen te gaan, dat hebben we op www.espedia.nl gedaan Lachen .

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 15:54

Ik heb 4 maand gewerkt in Toscane. Echt een fantastische omgeving met erg mooie plaatsen. Denk aan Pisa, Volterra, San Gimingano, Florence (!! echte topper) etc.. Ook heel veel leuke kleine dorpjes. Ik zat dicht bij de kust dus dat was ook wel eens lekker..
Een site zou ik zo niet weten waar je kunt boeken. Gewoon iets intypen op google geeft altijd wel resultaat.