Tsjechie met school

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jeann

Tsjechie met school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 13:10

Hoi!

Over 1,5 week ga ik met school naar Tsjechie.. Is er iemand van jullie weleens geweest?

We gaan tokkelen, klimmen, vlotvaren, schieten.... En naar Praag en de Vietnamese markt.<< iemand daar geweest?? heb wel verschillende verhalen gehoord daarover..

Nouja, vertel je verhalen maar Knipoog

Ntlie_

Re: Tsjechie met school

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:38

Gaaf zeg, leuk dat je daar met school heen gaat!
Waar ga je precies heen (welke plaatsen?)

Ik ben zelf meerdere keren in Praag geweest; ontzettend mooie stad!
Verder zijn de Viëtnamese marktjes ook erg leuk; die vind je echt overal.. Haha! Leuke spullen waar ze súperveel geld voor vragen maar je wel heel makkelijk kunt afdingen. *LOL*

Ik vind het iig een ontzettend gaaf land, we zijn er iets van 5 jaar iedere herfstvakantie heen gegaan. Lachen De eerste keer was het wel even wennen, maar het is echt geweldig. Haha!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:40

Ik ben er tot nu toe vier keer geweest en ik moet zeggen dat ik het een erg mooi land vind. Praag is een prachtige stad waar je makkelijk een week in kan ronddwalen en de natuur daar is ook fantastisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:42

Tsjechië is idd een mooi land Lachen Ben er geweest met excursie door Tsjechië, Hongarije en Oostenrijk

Praag heb ik toendertijd helaas te kort kunnen zien wegens parkeerproblemen... Clown Maar het is zeker een mooie en indrukwekkende stad Ja Lachen

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:43

Ik ben er vorig jaar 2 weken geweest.
Die vietnameze markten zijn óveral, die mensen zijn ontzéttend vervelend en ze verkopen echt rommel Huilen van het lachen

Ik hoop dat je een beetje in een chill hotel zit, ze zijn er bij ons op school voorgaande jaren ook met excursie geweest, die hotels die onze school uitkoos waren niet al te best qua voedsel e.d. Ik zelf ben nog nooit in een hotel in Tjechie geweest, wij trokken 2 weken lang van camping naar camping.

De natuur is inderdaad heel erg mooi daar. Ohja het bier is er ontzettend goedkoop Clown

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:45

Wat grappig. Ik heb in het begin van het school jaar ook die activiteiten gedaan in Tsjechië Haha! .

Ik vond het erg leuk. Hele mooie natuur en Praag is ook prachtig!
Alleen het weer veel wat tegen, het was de meeste dagen heel koud en regenachtig. Dus dat maakte het wat minder.
Maar met mooi weer is het super! Vond alleen de mensen en de huizenbouw over het algemeen niet zo leuk Nagelbijten / Gniffelen .

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:46

Ik ben er dit jaar ook geweest met school.
Hoop dat je een beetje in een goed hotel/camping zit met goed eten want het eten was bij ons niet te eten.
Voorgaande jaren was dat ook bij verschillende plekken waar de school was geweest, dus zou zeggen neem zelf veel eten mee Vork

Voor de rest was het erg leuk, praag is heel leuk om te shoppen!
Verder ook wezen kanoen, tokkelen en dat soort dingen.

edit: En zoals Nada al zei, niet alle mensen zijn daar zo even aardig Nagelbijten / Gniffelen

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 19:02

Oke, bedankt voor de reacties..

Ik zit in een pension.. heet Mustek ofzo? We gaan ook nog naar Praag..

Mijn leraar zei al: Neem maar wat extra zakken chips mee, als je het eten daar niet lekker vindt, heb je dat in ieder geval nog..Tong uitsteken:P

Wat eten ze daar dan?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:05

Als je gewoon in een restaurant gaat eten, hebben ze een beetje hetzelfde eten als hier hoor. Lachen Ik at veel kip daar en ook snchnitzel of vis.. Als je in een supermarkt eten haalt moet je gewoon even zoeken, maar daar is nog genoeg eten uit te halen wat het zelfde is als hier. Lachen

In welk plaatsje zit je?

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 19:52

Geen idee, staat er niet bij..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 20:01

dressagelady schreef:
Die vietnameze markten zijn óveral, die mensen zijn ontzéttend vervelend en ze verkopen echt rommel Huilen van het lachen

Nou snap ik wat je bedoelt met vietnameze markten. Dat is idd rommel. Misschien leuk om een keertje overheen te lopen, maar stel je er maar niet teveel van voor.