Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb het niet zo op geschiedenis enzo.
.
Jodie_ schreef:Ik vond het eigenlijk niks aan, we moesten gigantisch lang wachten en erg bijzonder vond ik het niet. Maargoed, ik ben dan ook niet bijzonder geïnteresseerd in culturele dingen en musea, al vind ik het bij de meeste toch wel iets interessant als ik er eenmaal ben, maar deze vond ik gewoon erg saai.Heb het niet zo op geschiedenis enzo.
!
. Heel leuk. Van pirates of the carabean
Moet je meemaken, je lacht je kapot als je iedereen hoort gillen en jij loopt als een van de jongste voorop terwijl je mentor om je nek hangt omdat ze zo bang is

( http://www.de9straatjes.nl/nl/index.html ) . Qua musea (waar ik eigenlijk niet eens van houd, ik dacht die liefde voor musea wellicht zou komen "later als ik groot zou zijn", maar nog steeds niet...
) vind ik eigenlijk alleen het Amsterdams Historisch Museum (ligt in een zijsteeg van de Kalverstraat!) en het Tropenmuseum leuk.
L_iek schreef:Morgen een dagje Amsterdam om te shoppen maar we willen ook wel wat zien. Madame Tussuads is wel leuk maar is het AnneFrank huis ook iets? Las namelijk op de site dat je zelf rond kan lopen maar dat je het eigenlijk in 1 uur wel gezien hebt?
maar ik heb me prima vermaakt. Tja het huis zelf is erg erg klein en je bent er zo doorheen maar ik vind het erg erg interessant! Ik zit er zelfs weleens aan te denken om nog een keer terug te gaan! Ik zou je zeker aanraden om er naartoe te gaan! MoonChloe schreef:Tropenmuseum, daar ben ik lang niet geweest maar ik heb wel altijd genoten daar.
Amsterdam Dunegon, hoor vaak leuke verhalen daarover.
Sexmuseum op damrak..
Madame Tussauds..
Joods Historisch museum is ook altijd wel interessant, misschien wel te combineren met Anne Frank..