euro disney

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

euro disney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 11:43

ik wil in de maand juni samen met een vriend van me naar euro disney voor 3 a 4 dagen met de bus. ik heb al gegoogled maar kon eigenlijk niets vinden. heeft er iemand toevallig een tip voor een voordelige bus vakantie naar eurodisney?

Calanddra

Re: euro disney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:16

oad.nl Knipoog

edit: ik zou geen Disney hotel nemen, maar een hotel in de buurt (bijv. het Kyriad hotel). Scheelt je heel wat geld Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:18

OAD organiseerd deze reisjes. Maar het is nog maar de vraag of er beschikbaarheid is. Disney zit erg vol in die periode, wat je ook kan doen is met de Thalys. Die stopt onder Disney Village.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:21

ik zou met de thalys gaan en een hotel in de buurt nemen zijn goedkoper en er gaat meestal wel een bus naar disney. Wil je met de bus zoals hierboven gezegd oad heeft dit soort reizen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:44

Heb even in mijn systeem van OAD gekeken (werk op een reisbureau). Voor een busreis is de beschikbare datum 06/06. De goedkoopste optie is Tullip Inn Marne La Vallee 2 nachten 3 dagen entree. Voor 2 personen zou je met de bus bij OAD €570.50 kwijt zijn, dit is echt een hoogseizoen prijs. Je betaald €284pp en €2,50 calamiteitenfonds, dit is dan inclusief entree tot de parken en obv Logies Ontbijt. De opstap is bij Rotterdam.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 13:29

Miss_Montana schreef:
Heb even in mijn systeem van OAD gekeken (werk op een reisbureau). Voor een busreis is de beschikbare datum 06/06. De goedkoopste optie is Tullip Inn Marne La Vallee 2 nachten 3 dagen entree. Voor 2 personen zou je met de bus bij OAD €570.50 kwijt zijn, dit is echt een hoogseizoen prijs. Je betaald €284pp en €2,50 calamiteitenfonds, dit is dan inclusief entree tot de parken en obv Logies Ontbijt. De opstap is bij Rotterdam.

nee dat vind ik echt te duur. moet ook op zoek naar een andere reispartner want die vriend gaat misschien niet meer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:28

Dit is een van de goedkoopste opties via het OAD systeem zelf. Let wel, met de bus betaal je brandstoftoeslag en daarnaast is 3 dagen entree tot Disney ook een dure grap Knipoog In september zal je veel goedkoper uitzijn of je moet korter gaan als je echt in juni wil.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:35

De thalys stopt niet op Disney! De TGV wel Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 07:24

Nou die optie van Miss_Montana vind ik absoluut niet duur!
Ik heb een tijdje terug ook gekeken naar een reis naar Disney om iemand kado te geven, in het hoogseizoen. En dat was véél meer!

Miss_Montana, kun je mij misschien vertellen wat de prijs is voor diezelfde periode voor 1 persoon en 1 kind? (kinderen zijn gratis dit jaar toch?)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 10:21

ik ga volgende week woensdag voor 3 dagen naar disneyland. kostte me inclusief het hotel 170 euro. 3nachten hotel plus intree in beide disneyparken. heb het via anjakos hier van bokt gedaan. zij zocht nog iemand die mee wilde omdat het uit is gegaan met haar vriend en ze niet kon annuleren. dus ik ben helemaal happy!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:18

Nathalie schreef:
Nou die optie van Miss_Montana vind ik absoluut niet duur!
Ik heb een tijdje terug ook gekeken naar een reis naar Disney om iemand kado te geven, in het hoogseizoen. En dat was véél meer!

Miss_Montana, kun je mij misschien vertellen wat de prijs is voor diezelfde periode voor 1 persoon en 1 kind? (kinderen zijn gratis dit jaar toch?)

Ik stuur je een pb Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:34