Paardrijden in omgeving Malgrat de Mar (spanje)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

Paardrijden in omgeving Malgrat de Mar (spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 17:30

over een paar weken ga ik op vakantie naar Spanje, naar Malgrat de Mar om precies te zijn. Ben er nooit eerder geweest, wellicht iemand van hier wel, ik zou graag willen weten of er in de buurt de mogelijkheid is om paard te rijden. Wel een manege o.i.d. waar de paarden goed verzorgd worden natuurlijk niet dat ze vel over been zijn en afgebeuld worden, kortom de paarden moeten het goed hebben daar.

Het lijkt mij leuk om een ritje te maken daar dus als iemand nog een aanrader heeft dan hoor ik het graag!

brudoe

Re: Paardrijden in omgeving Malgrat de Mar (spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:25

Ik ben hier geweest maar heb geen enkel paard gezien Nagelbijten / Gniffelen

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 10:31

In Santa Susanna, vlakbij Malgrat organiseren ze ezel en paardenritten.
Ik heb ezelrit gedaan, was eens wat anders.
Maar het kan er dus wel! Wij hadden het via onze maatschappij bij de reis geboekt. Dan wordt je in Malgrat met een bus opgehaald en erheen gebracht.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 17:07

@ nicky kun je mij wat meer vertellen over die ezelrit? En heb je daar toevallig een adres van dat lijkt me wel erg leuk. Ik ga wel met iemand die er verder neits mee heeft maar misschien kan ik die wel overhalen!

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 17:09

Ik ga ook naar Malgrat! Leuk dat je daar een ezelrit kan maken...helaas denk ik niet dat ik vriendjelief kan overhalen Tong uitsteken

offtipic: Ik las in je profiel dat je ook 1ste jaars SPH bent in Utrecht, toevallig ik ook!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 17:15

ook offtopic grappig zeg, heb even in je profiel gekekeken maar herken je zo niet. Blijf jij het ook gewoon doen en ga je over? Weet niet met wat voor letter je achternaam begint , maar als het in de buurt is kom ik je misschien volgend jaar wel tegen.

En wanneer ga jij naar malgrat?

Ik denk dat ik de vriendin met wie ik ga ook niet kan overhalen , maar ik wil het wel proberen dus weet iemand hoe het zet , dan hoor ik het graag!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 17:17

/Ik was vorig jaar in Malgrat maar had geen paarden gezien,, in Santa Susanna ook niet, volgende keer ga ik wat beter kijken Clown

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:46

@eroslover: Beetje een late reactie, maar ik ga 23 augustus pas naar Malgrat! Echt heel erg zin in. Mijn achternaam begint met een G en die van jou?

Ontopic: Denk eigenlijk niet dat ik in Malgrat ga paardrijden, het is er wel heel erg warm..