Goedkope vliegtickets Nederland - Porto (portugal)?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Goedkope vliegtickets Nederland - Porto (portugal)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 16:49

Hallo reizigers!

Ik ben heel wat aan het afzoeken op internet naar de goedkoopste vliegtickets van Nederland (liefst amsterdam maar mag ook anders) naar Porto (Portugal) en nu vraag ik mij af, hebben jullie nog tips (vliegen vanaf een andere luchthaven, bepaalde website etc.)? Ik wil vertrekken op 6 juni en terugkeren op 19 juni en heb echt alleen het ticket nodig (opa en oma zijn daar kort terug naartoe geemigreerd dus die halen me gewoon van het vliegveld op Knipoog) Er zijn natuurlijk enorm veel websites en ik heb er al veel bezocht maar wie weet sla ik door de hoeveelheid wel net die ene goedkope over..

alvast bedankt!

Groetjes,
Nikki

Karin

Re: Goedkope vliegtickets Nederland - Porto (portugal)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 09:24

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 09:28

www.cheaptickets.nl heeft vaak ook wel een goede deal.
Als je gaat zoeken naar tickets dan moet je niet alleen vanaf Amsterdam kijken dat kan nog wel eens schelen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 09:30

Idd, probeer ook eens Eindhoven, Dusseldorf Weeze en Brussel. Transavia heeft ook nog wel eens leuke aanbiedingen vanaf Rotterdam.

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 10:45

Dank jullie wel voor de tips en websites! Cheaptickets had ik al gekeken maar de anderen nog niet en ik zal zeker eens verschillende vertrekplaatsen proberen! Ga er vanavond even naar kijken als ik niet meer aan het werk ben Knipoog

Groetjes,

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 22:04

Transavia.com (eindhoven, ams, rotterdam) of ryan air via brussel.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 11:43

Je kunt met ryanair naar valladollid vliegen (is in spanje) en van daar met de trein naar porto.

Ik heb 2 tickets (retour) geboekt en was in totaal 160 euro kwijt voor 2 personen...
goedkoop dus..

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 12:48

FitzChivalry schreef:
Je kunt met ryanair naar valladollid vliegen (is in spanje) en van daar met de trein naar porto.

Ik heb 2 tickets (retour) geboekt en was in totaal 160 euro kwijt voor 2 personen...
goedkoop dus..

En is dat allemaal een beetje redelijk te vinden daar? Ook voor iemand zonder richtingsgevoel? Wordt alles een beetje omgeroepen etc. Ik denk dat ik toch het liefst rechtstreeks naar porto vlieg maar als ik dan bedenk dat jij ong. 80 euro kwijt was en de prijzen die ik nu zie toch allemaal rond de 250 euro liggen ga ik wel twijfelen Knipoog

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:24

FitzChivalry schreef:

goedkoop dus..

Ja, en wat kost de trein er dan nog bovenop? Je hebt het over honderden kilometers!!! Bovendien is er geen rechtstreekse verbinding van Valladolid naar Porto en je doet er ook vrees ik wel heel wat uren, mogelijk een hele dag over. Het land is niet plat, de trein slingerd door de bergen.

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 14:46

Ik verwacht dat als ze het over een totaalprijs is dat dus inclusief de treinkosten is maar ik heb evengoed besloten om gewoon rechtstreeks naar naar Porto te vliegen en neit daar te moeten zoeken naar de trein, overstappen, hopen dat je op de juiste plaats aankomt, dat je niet te laat uitstapt en gigantisch verdwaald etc.. Liever wat meer betalen voor een stukje rust tijdens mijn directe reis! De goedkoopste die ik heb kunnen vinden in mijn periode is € 272,00 inclusief alle belastingen etc. Ik had stiekum verwacht dat alleen een vlucht wel goedkoper te krijgen zou zijn maar gelukkig bevind ik me in de gelukkige positie dat ik best kan opbrengen en dus gewoon kan gaan..

Bedankt voor jullie tips en mocht iemand nog wat goedkopers weten, ik boek ws. pas aanstaand weekend of maandag!