maar nu wou ik wel eens weten wie er al eens was geweest en hoe het daar was?
en als het daar ook duurder is als in NL?
sorry als het hier verkeerd staat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanne schreef:Ben er vorig jaar geweest, voor mij was het een keer en nooit weer. Ik vond het vreselijk, maar dat lag denk ik ook aan mijn reisgezelschap..
Manon073 schreef:Nanne schreef:Ben er vorig jaar geweest, voor mij was het een keer en nooit weer. Ik vond het vreselijk, maar dat lag denk ik ook aan mijn reisgezelschap..
Oh dat is minder..
Mij mogen ze er wel de hele zomer laten, zou ik echt niet erg vinden
Nanne schreef:Tja miss als ik met een ander heen was geweest dat het wel leuk was geweest hoor.
Ik ben met een vriendin gegaan, die ik toch wel redelijk goed dacht te kennen, maar ze bleek totaal anders..
Wou niet uitgaan, wou nergens naar binnen, wou niet naar t strand, wou niet naar het waterpark... Vreselijk!!!
Heb ook geen contact meer met haar. Wat ik opzich jammer vind, maar ik heb van mijn kant toch wel contact geprobeerd te houden.
Manon073 schreef:Nanne schreef:Tja miss als ik met een ander heen was geweest dat het wel leuk was geweest hoor.
Ik ben met een vriendin gegaan, die ik toch wel redelijk goed dacht te kennen, maar ze bleek totaal anders..
Wou niet uitgaan, wou nergens naar binnen, wou niet naar t strand, wou niet naar het waterpark... Vreselijk!!!
Heb ook geen contact meer met haar. Wat ik opzich jammer vind, maar ik heb van mijn kant toch wel contact geprobeerd te houden.
Das mooi balen dan! Zoiets kan de vakantie wel enorm verpesten ja..
Had een paar jaar geleden ook zoiets, maar toen zat ik in Renesse.
Ga je dit jaar nog wel op vakantie? Hoop in ieder geval dat het dan beter voor je wordt