Paardrijden in Californie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MeesMo

Paardrijden in Californie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:26

Hallo allemaal!
Ik ga van de zomer twee/drie weken naar Amerika, Californie wel te verstaan!! Maar naturlijk wil ik daar ook rijden! Wie weet daar,(liefst in de buurt van Los Angeles) een paar leuke adresjes?

MontyRulezz

Re: Paardrijden in Californie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:34

Ik ga in september ook ernaartoe, ik raad je aan om te zoeken via het internet.
Dus bv als je naar los angeles gaat, "los angeles horse riding". Dan vind je gegarandeert wat!

Ps. wij rijden ook nog door naar Monument Valley, en daar gaan we een tocht van 3 uur maken te paard met een indiaan Haha!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:49

Ik heb wel een hele mooie trailrit gemaakt in Californië bij Garrod Farms Stables in Saratoga twee jaar geleden Ja
Maar volgens mij is dat toch aardig ver van Los Angeles vandaan!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:18

Ik heb een paar jaar geleden in Topanga gereden (vlakbij Santa Monica/LA) en dat was echt een aanrader! In de VS mag je meestal alleen stappen (soms ook draven), vanwege de verzekeringsregels, maar toen wij er waren werd er ook gegalopeerd. Of dat nog steeds mogelijk is weet ik niet, maar het hangt ook van het niveau van de groep af. Het uitzicht in de heuvels van Santa Monica was echt prachtig!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:40

Ehm ik heb daar wel gereden, maar heb toen toch maar besloten om de tijd te gebruiken om de omgeving te verkennen per auto. Paardrijden kan ik thuis ook prima Haha!

De canyons zijn wel prima te verkennen te paard, dan zie je veel meer! Volgens mij zit je daar niet echt in de buurt.

Helliepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:08

MontyRulezz schreef:
Ik ga in september ook ernaartoe, ik raad je aan om te zoeken via het internet.
Dus bv als je naar los angeles gaat, "los angeles horse riding". Dan vind je gegarandeert wat!

Ps. wij rijden ook nog door naar Monument Valley, en daar gaan we een tocht van 3 uur maken te paard met een indiaan Haha!

Heb ik ook gedaaaan!!!! Haha! Haha! Haha! Oooh, man als ik terug zou gaan, doe'k het onmiddellijk weer! In dat landschap paardrijden is ongeveer het mooiste dat ik al gedaan heb! Vingers aflikken En dan nog zo'n grappige indiaan mee! Cool Een echte aanrader! *LOL* Dan moet je dus wel naar Monument Valley, maar da's echt de moeite!