Malta 2008

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Malta 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 18:55

Wie gaat er deze zomer naar Malta?
Ik ga van 28 juli tot 16 augustus Haha!

danielle1981

Re: Malta 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:51

Ga niet deze zomer, maar ben er een aantal jaar geleden wel geweest. Heb het er goed naar mn zin gehad. Als je voor een strandvakantie gaat is het alleen wel jammer dat je daar niet echt zandstranden hebt, maar meer rotsen en hier en daar een baai met een opgespoten strandje. In welke plaats zit je?

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 14:25

Ik ga er een talencursus doen van 3 weken dus ga niet speciaal voor het strand Lachen Ik zit in st. Julians. Waar heb jij gezeten? Zijn er nog dingen die je aan-/af raad?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:09

Wij zijn vorig jaar September naar Malta geweest en afgelopen week kwam mijn vriend met de mededeling dat hij dit jaar September ook weer naar Malta wil... Go jij! Go jij! Dus onze plannen zijn gewijzigd en nu gaan we niet alleen in juni naar Toscane, maar ook naar Malta in September. Ik heb in een ander topic over Malta ooit een aantal tips geplaatst die ik van onze (mijn werk) Maltese klant had gekregen Lachen .

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:10

gucci_girl schreef:
Ik ga er een talencursus doen van 3 weken dus ga niet speciaal voor het strand Lachen Ik zit in st. Julians. Waar heb jij gezeten? Zijn er nog dingen die je aan-/af raad?

met welke organisatie ga je?
Ik heb nl in 2002 een talencursus daar gedaan ook in St. Julians..Lachen

Een echte aanrader is in Mdina, op de muur gebak eten:)

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:56

Ja ik heb ook in St. Julians gezeten. Wij gingen daar vaak naar zo'n beachclub. Daar hebben ze zo'n opgespoten strandje. Je moest wel een paar euro toegang betalen, maar daarvoor kon je lekker op een ligbed liggen met parasol en werd je de hele dag op je wenken bediend. Heerlijk voor een lui dagje. verder hebben we heerlijk gegeten bij een tentje boven het haventje in St. Julians.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 16:30

Kapi_Dust schreef:
gucci_girl schreef:

met welke organisatie ga je?
Ik heb nl in 2002 een talencursus daar gedaan ook in St. Julians..Lachen

Ik ga met Plus Taalreizen. Waar ben jij mee geweest? In Mdina gebak op de muur eten? Hoe is de cursus je verder bevallen? Heb je er wat van opgestoken? Hoor dat het 1 en al feest is daar dus ben benieuwd haha Lachen

danielle1981 schreef:
Ja ik heb ook in St. Julians gezeten. Wij gingen daar vaak naar zo'n beachclub. Daar hebben ze zo'n opgespoten strandje. Je moest wel een paar euro toegang betalen, maar daarvoor kon je lekker op een ligbed liggen met parasol en werd je de hele dag op je wenken bediend. Heerlijk voor een lui dagje. verder hebben we heerlijk gegeten bij een tentje boven het haventje in St. Julians.

Ik kan me herinneren dat één van die talenscholen gratis toegang geven tot zo'n beachclub. Weet niet meer welke dat was, maar hoop dat het de mijne is dan Haha!

vikki schreef:
Wij zijn vorig jaar September naar Malta geweest en afgelopen week kwam mijn vriend met de mededeling dat hij dit jaar September ook weer naar Malta wil... Go jij! Go jij! Dus onze plannen zijn gewijzigd en nu gaan we niet alleen in juni naar Toscane, maar ook naar Malta in September. Ik heb in een ander topic over Malta ooit een aantal tips geplaatst die ik van onze (mijn werk) Maltese klant had gekregen Lachen .

Wat een luxe! Haha! Leuk hoor! Dat topic waar je het over had was ook van mij. Maar was nu benieuwd wie er ook rond die tijd zijn Lachen

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:34

gucci: ik ben er ook via Plus geweest. 1 en al feest? dat valt wel mee, je leert overdag veel. (hoeveel uur heb je gekozen)?
ik ben ernaast gaan duiken.

Je zit wel iets buiten st julians, maar als je daar het dorpje inloopt heb je een hele leuk salsa-bar, uitgaans-gedeelte en een bios (ook een aanrader).
Wat ik daar leuk vond, was dat je met verschillende landen in 1 huisje woont.

Als je er bent, is het heel leuk om per bus naar mdina te reizen, op de stadsmuur wordt de beste gebak van europa gemaakt en geserveerd.
Vanuit het gebouw worden ook een groot aantal excursies gegeven. de jeep over gozo is ook een aanrader:))

wil je er nog meer over weten, stuur me ff een pb.
Lachen

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 17:05

Kapi_Dust schreef:
gucci: ik ben er ook via Plus geweest. 1 en al feest? dat valt wel mee, je leert overdag veel. (hoeveel uur heb je gekozen)?
ik ben ernaast gaan duiken.

Je zit wel iets buiten st julians, maar als je daar het dorpje inloopt heb je een hele leuk salsa-bar, uitgaans-gedeelte en een bios (ook een aanrader).
Wat ik daar leuk vond, was dat je met verschillende landen in 1 huisje woont.

Als je er bent, is het heel leuk om per bus naar mdina te reizen, op de stadsmuur wordt de beste gebak van europa gemaakt en geserveerd.
Vanuit het gebouw worden ook een groot aantal excursies gegeven. de jeep over gozo is ook een aanrader:))

wil je er nog meer over weten, stuur me ff een pb.
Lachen

Leuk Haha! Heb je een PB gestuurd Knipoog

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:18

Kapi_Dust schreef:

Heerlijk gebak daar Vork
Veel plezier, ik ben een aantal jaar geleden naar Malta geweest

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:19

gucci: ik heb vandaag een aantal boekjes over malta gevonden, heb je intresse in meer info, pb me dan even....