Ik ga van 28 juli tot 16 augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gucci_girl schreef:Ik ga er een talencursus doen van 3 weken dus ga niet speciaal voor het strandIk zit in st. Julians. Waar heb jij gezeten? Zijn er nog dingen die je aan-/af raad?
Kapi_Dust schreef:gucci_girl schreef:Ik ga er een talencursus doen van 3 weken dus ga niet speciaal voor het strandIk zit in st. Julians. Waar heb jij gezeten? Zijn er nog dingen die je aan-/af raad?
met welke organisatie ga je?
Ik heb nl in 2002 een talencursus daar gedaan ook in St. Julians..
Een echte aanrader is in Mdina, op de muur gebak eten:)
danielle1981 schreef:Ja ik heb ook in St. Julians gezeten. Wij gingen daar vaak naar zo'n beachclub. Daar hebben ze zo'n opgespoten strandje. Je moest wel een paar euro toegang betalen, maar daarvoor kon je lekker op een ligbed liggen met parasol en werd je de hele dag op je wenken bediend. Heerlijk voor een lui dagje. verder hebben we heerlijk gegeten bij een tentje boven het haventje in St. Julians.
vikki schreef:Wij zijn vorig jaar September naar Malta geweest en afgelopen week kwam mijn vriend met de mededeling dat hij dit jaar September ook weer naar Malta wil...Dus onze plannen zijn gewijzigd en nu gaan we niet alleen in juni naar Toscane, maar ook naar Malta in September. Ik heb in een ander topic over Malta ooit een aantal tips geplaatst die ik van onze (mijn werk) Maltese klant had gekregen
.
Kapi_Dust schreef:gucci: ik ben er ook via Plus geweest. 1 en al feest? dat valt wel mee, je leert overdag veel. (hoeveel uur heb je gekozen)?
ik ben ernaast gaan duiken.
Je zit wel iets buiten st julians, maar als je daar het dorpje inloopt heb je een hele leuk salsa-bar, uitgaans-gedeelte en een bios (ook een aanrader).
Wat ik daar leuk vond, was dat je met verschillende landen in 1 huisje woont.
Als je er bent, is het heel leuk om per bus naar mdina te reizen, op de stadsmuur wordt de beste gebak van europa gemaakt en geserveerd.
Vanuit het gebouw worden ook een groot aantal excursies gegeven. de jeep over gozo is ook een aanrader:))
wil je er nog meer over weten, stuur me ff een pb.
Kapi_Dust schreef:Een echte aanrader is in Mdina, op de muur gebak eten:)