GEZOCHT : Mensen die van origine Engels (UK) zijn en/of kenn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NkPrecious

GEZOCHT : Mensen die van origine Engels (UK) zijn en/of kenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 19:53

Hallo allemaal,

Ik heb even gezocht naar de geschikte plaats voor dit topic, maar ik zou nietw eten wara ik het moet plaatsen, hier leek me nog 1 van de betere plaatsen.
Maar als ik verkeerd zit geef et me even door of tem even.

Hier mijn vraag!

Wij werken op school aan een onderzoek (wij doen een commericiele economie opleiding) en nou moeten we daravoor enquetes afnemen onder engelsen, om wat meer inzicht te krijgen.

Ons onderzoek gaat over het introduceren van een nieuwe jenever. (een bestaand ein NL, maar nieuw in UK)

Wij zijn er nu achter gekomen dat je zonder een connectie met een brit erg moeilijk aan een ingevulde enqeute komt (we hebben al vanalles geprobeert: engelse forums, bedrijven aanschrijven etc etc) maar niemand wil reageren omdat ze ons niet kennen. Nou zijn we dus op zoek naar mensen die van ORIGINE engels zijn (hoeven daar niet meer te wonen, maar het moet ook niet zo zijn dat je als baby uit engeland weg bent gegaan), oftewel, mensen die denken, doen en reageren als een engelsman/vrouw.

Dus voordat ik de huiswerk tems over me heen krijg, dit is een ECHT onderzoek, en de resultaten worden verwerkt in een plan wat ook voorgesteld wordt aan het bedrijf waarvan de bestaande jenever in NL is.

Dus ken je mensen in engeland of kom je zelf uit engeland, reageer alsjeblieft even hier op bokt via PB of via de mail: leonie_89@planet.nl

Wij hebben jullie hulp hard nodig om een zo geod mogelijke analyse te maken en ons project uit te voeren.

Alvast bedankt!

Gr leonie

iefke

Re: GEZOCHT : Mensen die van origine Engels (UK) zijn en/of kenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 08:59

LZP -> BI

RianneH

Re: GEZOCHT : Mensen die van origine Engels (UK) zijn en/of kenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:19

Weet niet of je het nog kan gebruiken? En misschien dus een beetje late reactie, maar je kan engelse pub's in nederland proberen.
Vooral rond de vakantie tijd zitten daar aardig wat Engelsen Haha!

Ik ken er alleen eentje in Leeuwarden, Paddy O'Ryan, maar in de grotere steden zitten er zat. Succes!