Engeland, Badminton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Engeland, Badminton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 18:51

Komende week ga ik een paar dagen naar Engeland, om daar op zaterdag de eventingwedstrijd te gaan kijken.

Maar daarnaast hebben we nog 2 dagen om iets leuks te gaan doen in de omgeving. Ik ben op zoek naar tips waar je leuk kunt wandelen?

Of andere leuke tips wat je daar in de buurt leuk kan doen?

Kobus17

Re: Engeland, Badminton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:44

Ik ga ook!! Ja vriendlief gaat noodgedwongen mee Haha! . Wij gaan op vrijdag heen en blijven tot woensdag. Badminton ligt niet zo heel ver van Bath en Bristol vandaan. Kan je leuk een tourtje doen.
Als je 1,5- 2 uur in de auto wilt zitten, kan je in de New forest heel leuk wandelen, of 2,5 uur naar het westen kan je op Exmoor ook heel leuk wandelen.
Op een ongeveer uurtje van Badminton ligt Longleat house ( is kasteel met safari park).
Stonehenge is ook niet zo heel ver weg.
Ik ga nog even langs bij de mensen waar ik heb gewerkt, op Exmoor, ben erg benieuwd want ze weten er niets van, moet een grote verassing worden (of een teleurstelling als ze niet thuis mochten zijn Haha! ).
Je hebt ook Bradford on avon wat redelijk in de buurt is ,waar je ook heel leuk kunt wandelen.
Alvast veel plezier en hopen dat het redelijk weer wordt. Cool

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 23:04

oke dank je, net nog even een B&B gereserveerd, zit in de buurt van new forest park dus ik denk dat we daar dan mooi kunnen wandelen en een tripje naar bath en/of stonehenge moet ook lukken!

Jij ook veel plezier!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 17:21

Het is waarschijnlijk al te laat, maar Bath is echt heel erg leuk!! Je kan daar ook de oude romeinse badhuizen gaan bekijken. Wij zijn toen we bij Badminton zijn geweest ook een keer naar Wales gegaan.