Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorée schreef:Parijs is inderdaad wel zo'n 6 uur in de bus. Ik vind het zelf niet zo erg in de bus, meestal staat er een film op, lekkere broodjes en wat te drinken mee, beetje naar buiten kijken, prima.
Liezel1 schreef:6 in de bus zitten is goed te doen hoor... ik heb een aantal keren zo'n 24 uur in een bus moeten zitten, je komt er dan gebroken uit, maar je overleefd het wel hoor...
die 6 uur doe ik met 2 vingers in mn neus!
Liezel1 schreef:6 in de bus zitten is goed te doen hoor... ik heb een aantal keren zo'n 24 uur in een bus moeten zitten, je komt er dan gebroken uit, maar je overleefd het wel hoor...
lonneke schreef:Liezel1 schreef:6 in de bus zitten is goed te doen hoor... ik heb een aantal keren zo'n 24 uur in een bus moeten zitten, je komt er dan gebroken uit, maar je overleefd het wel hoor...
dan ben je vast naar spanje geweest!! dat is volgens mij ook 24 uur in de bus. als je het zo gaat bekijken is 6 uurtjes niks. maar met het vliegtuig doe je er maar 3 kwartier over. dus dan is 6 uur weer heel erg lang.
lonneke schreef:ik heb net nog even op google gekeken en de trein is dus doorder dan het vliegtuig. maar ik heb dus ook bij busreizen zitten kijken en dan heb je zo'n voordeel reis met bus, 1 nacht in een hotel en 2 dagen disney voor 159 euro. denk toch dat dit de goedkoopste oplossing is. maar ik zie wel op tegen zo'n busreis. iemand vertelde me dat je 6 uur in de bus zit. is wel erg lang. iemand ervaring hier mee?
Nathalie schreef:Bij Peter Langhout is het echt niet duur!
Ik ben in April geweest met twee personen. Op vrijdag ochtend vertrok de bus, rond een uurtje of 4 kwamen we aan in het hotel, toen zijn we 's avonds nog Parijs ingeweest, en toen nog twee volle dagen entree tot het park. Wij waren 120 euro per persoon kwijt!Echt heel goedkoop, want als je zelf gaat kost zo'n 2 daagse hopperticket, ik dacht al zowat 110 euro.