Waar naartoe op vakantie? Ik weet het niet meer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Waar naartoe op vakantie? Ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 16:57

Dacht eerst laten we naar de wadden gaan en dan de eilanden afgaan, maar alleen voor de boottochten ben je voor 1 persoon al 110 euro kwijt, dat is het me nou niet echt waard. Hebben jullie nog leuke tips voor hotels incl. alles? En dan in het buitenland waar het een lekker weertje is? Spanje ofzo? Met zijn tweeen voor ong. 650 euro all inclusive. Tijd zolang als mogelijk is voor die prijs, liefst ong. 2 weken of iets korter. En de vliegreis het liefste ook erbij. Ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer, vandaar dat ik hoop dat iemand ervaringen heeft met een leuk hotel in het buitenland wat een beetje betaalbaar is.

Megan_

Re: Waar naartoe op vakantie? Ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 16:58

Met zijn tweeen voor 650 ( dus 300euro pp en 50euro voor verzekering etc) allinclusive... Welke periode wil je gaan? Met dit budget wordt het wel heel lastig Tong uitsteken

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:02

Wow, als je voor die prijs iets vind, en het is nog leuk ook, wil ik graag weten waar dat dan is!! sorry dat klinkt wel erg sarcastisch, maar ik ben zelf druk zoekende, en voor 1 week all inn in Turkije, in een of ander krot van een hotel, betaal je al zo'n 400 euro per persoon. En dat is dan nog exclusief verzekering, vliegtax etc.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 17:33

Jah sorry het gaat niet zozeer om het hotel, maar we moeten gewoon ergens naartoe voor 650 euro, dit mag een camping zijn, maar dan moeten we voor die prijs ook nog eten kunnen halen. En het mag ook best korter zijn, bijv een week ofzo. Had daarnet haast dus niet echt logisch uitgelegd. Hopelijk snapt iemand er nou wat van, het mag onderhand in elk land zijn, maar die vriendin wil wel graag kunnen zwemmen.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:22

Ik denk dat je voor 650 euro niet verder komt als bijvoorbeeld met een tenje op de veluwe of iets dergelijks... vooral niet in het hoogseizoen...
Je bent dan sowieso kosten heen en terug kwijt en het eten voor 2 weken lang komt ook niet uit de lucht vallen Lachen

Ik ga over 2 weken (dus niet in het hoogseizoen) met mijn vriend 1 week weg naar rhodos, allincl. en wij zijn in die tijd al 1000,- in totaal kwijt (en dat was nog wel een aanbieding!!)

Ik ben dus bang dat je alleen al met hotel (all. incl.) + vliegreis rekening moet houden met minstens 500,- per persoon!

suc6 met je keuzes! Er zijn overigens genoeg leuke campings in Nederland hoor, gewoon ff zo'n gids kopen Lachen

xxx

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 08:54

We gaan nou wrs met een groepsreis naar toscane(totaal 10 dagen met bus), is per persoon zo'n 350 euro en dan daar nog dingen kopen, dat is dan niet meegerekend. Het is in elk geval beter als niks, ze heeft eindelijk een beetje ingebonden, aangezien ze te lui was om een beetje te sparen.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:07

Voor de goedkopere vakanties in het buitenland moet je denk ik toch richting Oost Europa. Kijk anders eens op www.svarava.nl
Camping en hotel op een 200 hectare groot landgoed met wildpark. Wordt gerund door Nederlanders en wordt ook veel met paarden gedaan (rijlessen, buitenritten). Is met de auto goed te doen in 1 dag, maar ook vliegtickets zijn niet zo erg duur die kant op. Succes met zoeken.

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:13

Vorig jaar ben ik met een vriendin naar Terschelling geweest. Per persoon denk ik 200 euro uitgegeven, alles opgeteld. Net wat je zelf voor eisen stelt he...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 22:48

sinESappel schreef:
Voor de goedkopere vakanties in het buitenland moet je denk ik toch richting Oost Europa. Kijk anders eens op http://www.svarava.nl
Camping en hotel op een 200 hectare groot landgoed met wildpark. Wordt gerund door Nederlanders en wordt ook veel met paarden gedaan (rijlessen, buitenritten). Is met de auto goed te doen in 1 dag, maar ook vliegtickets zijn niet zo erg duur die kant op. Succes met zoeken.

Zoiets zocht ik dus eigenlijk, dit hou ik zeker in gedachten voor volgend jaar!

Terschelling alleen is dan misschien niet zo duur, maar ik zie het niet zitten om 2 weken op 1 eiland te zitten Bloos Ik wou nml een paar eilanden af en de boot is het duurste dan.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:38

Kijk is op beachmasters en dan camping la masia.. Bloos wij waren met ze 2en 450 euro kwijt voor 14 dagen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 11:39

Was dat een leuke camping? Ik ben die nml tegengekomen en het lijkt me wel iets voor volgend jaar Lachen

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:45

Nou ik moet er nog heen dit jaar Tong uitsteken wij gaan 7 juli maar vriendin van mij is vorig jaar geweest en was super goed bevallen alles lekker dichtbij etc.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:45

La masia, dat is toch in Blanes, erg leuke camping ja, alleen moet je wel houden van drukte, als je met beachmaster gaat, tenten staan hutje-mutje Haha!!

Je kan er wel onwijs gaaf canyoning doen!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 11:47

Nou voor die prijs kan ik me dat wel voorstellen Clown Drukte kan ik wel tegen, zal daar toch niet continu rondhangen neem ik aan.