Hotel in Tilburg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Hotel in Tilburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 22:47

Binnenkort zijn wij een nacht in Tilburg. We gaan naar een optreden in 013 en hebben bedacht dat we dan beter in Tilburg kunnen blijven slapen ipv terug naar huis rijden.

Heeft er iemand tips voor een leuk hotel? Ben verder helemaal niet bekend in Tilburg dus het liefste ook iets op loopafstand van 013 Haha!.

Twaalf

Re: Hotel in Tilburg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:09

Ik ken alleen Hotel Mercure in het centrum, dat is echt op loopafstand van de 013 Ja
Hotel is best sjiek, heb zelf verder geen ervaring met het hotel, maar ik ben wel een aantal keer wat gaan eten en drinken bij Mercure.

http://www.mercure-tilburg.nl/

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:16

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:19

Die hotels ken ik wel van zien Ja
Lindeboom zit schuin tegenover Mercure als het goed is.
Central ligt meer richting Centraal Station en ze hebben wel een leuk restaurantje (en ook redelijk goed eten) Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:19

Is het daar in de buurt nog een beetje goed parkeren of niet?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:25

Parkeren is duur in ieder geval.
Je hebt de Tivoli bij Interpolis, Emmapassage (die is volgens mij het duurst), Louis Bouwmeesterplein bij Schouwburg theater, Koningsplein, Knegtel - die is gratis, maar behoorlijk ver lopen, ligt wel het meest in de richting van Hotel Central) en Heuvelpoort.

Voor een avondje stappen is Tivoli goed te doen, maar voor langer dan zou ik je auto gratis bij de Knegtel zetten Ja

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:27

Ah kijk, daar hebben we iets aan Haha! Haha!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:05

Ik zet zelf in Tilburg mijn auto bij station Tilburg West (gratis) en ga dan met de trein een stop verder (Tilburg Centraal). De laatste bus gaat rond twaalf uur/half een (doet er tien minuutjes over) en de laatste trein (doet er twee minuten over) gaat volgens mij om een uur.

Tussen de 013 en het station zit Herberg Het Wapen van Tilburg, daar slaap je voor €22.50 pp op een groepskamer of voor €30 pp op een tweepersoonskamer.
Kijk ook eens op http://www.nachtjeweg.nl daar staan ook nog wel eens leuke aanbiedingen Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 20:08

Daar heb ik ook naar zitten kijken inderdaad Lachen

Zoals het er nu naar uit ziet kiezen we voor Hotel Central. Volgens de site is er ook parkeren voor gasten en daarnaast spreekt het idee van eerst daar een hapje eten en na afloop daar nog even lekker wat drinken me wel aan Lachen

En ik vind het ook altijd wel lekker om een stukje te wandelen na zo'n activiteit, even wat frisse lucht happen.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:14

Apple schreef:
Daar heb ik ook naar zitten kijken inderdaad Lachen

Zoals het er nu naar uit ziet kiezen we voor Hotel Central. Volgens de site is er ook parkeren voor gasten en daarnaast spreekt het idee van eerst daar een hapje eten en na afloop daar nog even lekker wat drinken me wel aan Lachen

En ik vind het ook altijd wel lekker om een stukje te wandelen na zo'n activiteit, even wat frisse lucht happen.
Oh, die is inderdaad maar €65 voor twee personen Lachen Ligt echt tegenover centraal station, dus dat is maar 10/15 minuten lopen naar de 013.
Hoe het met parkeren daar zit weet ik niet (hopelijk gratis voor hotelgasten, en anders kun je hem altijd nog gratis bij tilburg west kwijt). En ik heb er nooit gegeten, ik ging altijd naar de Herberg, had je 3 gangen voor 15 euro Knipoog
Oh, en om de hoek bij dat hotel zit ook Pino's. Een wereldeetcafe waar je voor 18 euro een driegangenmenu hebt met echt allemaal lekkere dingen (y)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 20:15

Oh, dat ziet er ook leuk uit, Pino's Lachen. Sowieso vallen de prijzen van de restaurants me daar 100% mee, hier begint het een beetje met 18 euro voor alleen een hoofdgerecht *LOL*.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 16:50

Ik heb er zelf nooit gelogeerd omdat ik er woon, maar grand central kun je lekker eten. Aanrader: ga met de trein, is waarchijnlijk nog goedkoper dan benzine en parkeren! En je zit zo bij grand central en je zit zo bij 013, Tilburg is alles te lopen.

Pino's is echt lekker en heel leuk eten, zeker achterin de Marrokaanse hoek, is een aanrader, maar voor eten weet ik nog wel 10 andere aanraders voor lunch etc!

013 is wel duur drinken enzo en met muntjes betalen!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 21:04

bastion in tilburg iets voor jullie

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 21:56

Leuke tips Lachen

Dat 013 met muntjes en duur zou zijn hadden we al ingecalculeerd inderdaad Haha!. Helaas meestal zo bij een optreden.