Essssss schreef:Ik ken zoiezo geen één strand waar in de Zomer honden op het strand mogen, dat is in Spanje namelijk verboden en je kan er zelfs een boete voor krijgen, mag alleen 'S winters. Honden aan hotels/apartamenten zijn ook haast altijd verboden, dus je moet geluk hebben om een camping te vinden die honden toestaan.
Ik woon zelf in Spanje alleen dan in de Costa Blanca. Ben ook in de Costa Brava geweest, maar ik ken zelf maar één camping en dat is hier in de buurt. We rijden er wel is langs maar veel weet ik er niet van.. Het ligt wel echt aan de zee, maar of er een zwembad bij zit, en honden zijn toegelaten zou ik niet weten.
Denk dat als je op internet zoekt je al een stuk verder komt. Succes met zoeken!
Ik zat vorig jaar ook aan de Costa Brava, bij L'estartit, hier was een deelstrand waar honden wel waren toegestaan. Dus het is er wel. Op de camping was de hond ook zeerzeker geen probleem. Als deze maar was aangelijnt.....
Via internet vindt je een hoop, alleen niet de ervaringen van de nederlanders....