Wij willen in juli of augustus een weekend naar zee gaan met de hond. We zoeken een bungalowpark of hotel dat dichtbij het strand ligt en waar honden dus ook welkom zijn.
Texel is prachtig, zou dr gewoon een paar daagies heen gaan als ik jou was...hebje echt alles....bos, duinen mooie natuur en leuke winkeltjes. En natuurlijk veel strand!! Raad je De Koog aan, als het slecht weer is kan je daar ook altidj nog zwemmen.
Ben ik 3 weken geleden met de hond een weekendje geweest, echt aan te raden! Ik zou er zo weer een weekendje boeken. Hoe het zit met wel of niet loslopen op het strand in het hoogseizoen dat weet ik helaas niet....
Ik ben een paar jaar geleden 2 weken naar Texel geweest, de hond kon ook lekker mee. De auto mag gewoon de boot op, op Texel mag je ook gewoon met de auto komen en rijden.
Het is hondvriendelijk en hartstikke leuk, en vaak is het weer ook nog beter als op het vaste land!
Ik vind Texel alleen wel vrij duur tegenover bv Noordwijk. Een bungalowpark wordt het sowieso niet want die prijzen zijn echt hoog. Nog maar even verder zoeken naar hotels.