De Noordkaap!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

De Noordkaap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 19:50

Als het goed is tekenen vriendje en ik 10 juli ons diploma en dan zijn we vrij!
Onze droom: Naar de Noordkaap!

En die gaan we verwezelijken! Hyper!
Afgelopen weekend heeft vriendje een busje gekocht (helaas geen VW T2 maar een knal oranje T3, roestvrije oldtimer, ook uniek) wat een campertje gaat worden. En dan kan in juli onze reis beginnen.
We willen zo'n 2 maanden er voor uittrekken, totaal geen tijdsdruk of iets, en zo rondreizend door Noorwegen naar de Noordkaap en dan via Zweden en Finland terug. Eerst bedacht via land, door Rusland, Letland, Estland en Polen maar dat leek ons toch geen goed idee, i.v.m. veiligheid.

Wie is er wel eens naar de Noordkaap geweest?
En welke dingen moeten wij echt zien onderweg?

Nu even 4 maanden aftellen..

Cookies

Re: De Noordkaap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:00

Hey wat leuk, ik ga 5 maanden in Jokkmokk (Zweden) op een camping werken. Kom je langs?

marleen86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:03

Ik kan je niet helpen op het gebied van ervaringen. Ik wil je alleen heet veel plezier wensen, wat moet dat een prachtige reis worden zeg! Het zijn allemaal van die mooie pure landen. Ik hou dit maar even in de gaten Lachen!
Groetjes, Marleen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:02

Het is daar echt waanzinnig! Lovers Neem warme kleren mee, waterdichte schoenen, desnoods met van die hoesjes er om heen, veel antimuggenspray, het is daar echt neit normaal met die beestjes, zonnebrand; en als je beetje wilt slapen maak je slaapruimte donker want het is daar dan 24 uur licht per dag dus je slaapt heel kort! Knipoog Windjack is ook praktisch.

Heel veel plezier, de Noren zijn super aardig en relaxt en het land daar boven in is geweldig!!! Haha!

Op donderdagavond om 20.30 op RTL 5 dacht ik, is nu programma over Kim Veenstra die naar de Noordkaap gaat. Pling