Alleen mee met groepsreis van Djoser, wie ervaring?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tijgertje86

Alleen mee met groepsreis van Djoser, wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 16:37

Ik zit er sterk aan te denken om alleen mee te gaan met een Djoser groepsreis naar Oost Europa.
Niemand wil met me mee en ik wil toch op vakantie, dus dit leek mij een leuke oplossing!

Wie oh wie heeft ervaring met alleen reizen in een groepsreis?
Zijn er ook mensen die dit al eens gedaan hebben (bij Djoser bijvoorbeeld)?
Wat zijn jullie ervaringen?

Ik ben heel benieuwd! Ook minder positieve reacties zijn welkom. Knipoog

Annemiek80

Re: Alleen mee met groepsreis van Djoser, wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:06

Een wat ouder topic, maar misschien heb je er nog wat aan.

Ik ben twee keer met Djoser meegeweest.
Een keer 3 weken over de kleine Sunda eilanden in Indonesie samen met mijn zus, als onderdeel van 3 maanden Indonesie en Maleisie, hier waren we met ong. 18 man waarvan ong. 5 man 'alleen' kwam.

Vorig jaar ben ik met Djoser naar Finland geweest, reis van 7 dagen incl. hondesledetocht, hier was het grootste gedeelte 'alleenstaand' of 'alleenkomend', er waren maar 4 stelletjes.

Beide reizen zijn me goed bevallen, ik ben goed te spreken over de organisatie van Djoser, zeker toen we naar Indonesie gingen, we hebben nl allemaal vluchten verzet, en andere reisdagen ivm dat we langer weg zouden zijn dan die 3 weken, pas aangesloten bij de Djosergroep op Bali, terwijl we toen al 3 weken in Indonesie waren (Sumatra en Java al gezien hadden).

Vorig jaar was 'Djoser' iets lastiger, ik heb nl een dieet waar ik me aan moet houden (in indonesie nog niet) wat heel streng is. En 'Djoser' werkte niet echt lekker mee met informatie geven, naam/telnr van het hotel geven etc zodat ik er zelf achteraan kon. Maar in Finland zelf en de reis was daarentegen weer heel goed geregeld

Tijgertje86

Re: Alleen mee met groepsreis van Djoser, wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 13:09

Dankjewel Annemiek!

Ik heb inmiddels geboekt, maar buiten de Djoser-website om, heb ik nog amper ervaringen gezien en gelezen.