Ik en een reis organiseren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

Ik en een reis organiseren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 12:12

Mijn moeder heeft mij gevraagd om eens rond te kijken op het internet voor aanbiedingen of last-minutes voor aankomende meivakantie. We zouden graag naar een appartement willen, 5 personen, 2 volwassen en 3 kinderen, inclusief vlucht zegmaar. We zaten te denken aan iets aan zee, iets in Afrika zou sowieso te gek zijn. Maar. Ik ben echt geen held in vakanties zoeken op het internet. Hebben jullie tips voor me? Kunnen jullie een beginnetje maken? Ervaringen en aan- en afradingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Cassidy

Re: Ik en een reis organiseren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:14

Zijn jullie al een keer op Tenerife geweest? Wat is je budget, hoe lang willen jullie? Willen jullie zandstrand? Auto erbij?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:15

Als je naar site´s gaat van reisorganisaties, worden de reizen je volop vanzelf aangeboden. Er staat altijd vanalles bij. Moeilijk is het boeken totaal niet...

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 12:24

Het is de bedoeling dat we vrijdag 25 mei in de avond of zaterdag 26 mei vertrekken. We blijven tot 3 juni. We zijn alleen nog maar in Frankrijk en Kreta geweest xD @ Silence: Net kwam ik al terecht op zo'n site, maar hier krijg ik (logisch ook) alleen maar hotels die geen kamers meer over hebben, omdat we zo laat boeken. Zo kan ik toch wel eindeloos blijven zoeken?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:26

Je kunt meestal op datum zoeken, dan heb je dat probleem niet.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 14:51

Idd, gewoon even sites van Kras, Arke en al die organisaties afgaan. Die hebben vaak ook nog wel leuke last minutes.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:37

Ik heb goede ervaringen met www.d-reizen.nl

Je moet inderdaad niet zoeken op locatie, maar op datum. Dan krijg je de zaken die nog beschikbaar zijn.

2 volwassenen en 3 kinderen, hoe oud zijn de kinderen? Daar moet je ook rekening mee houden.