Zomer 2008 Thailand en Maladiven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Zomer 2008 Thailand en Maladiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 10:21

Jaa, mijn ouders, mijn broer en ik gaan deze zomer eerst 9/10 dagen door Thailand reizen, allerlei dingen bekijken, foto's maken om vervolgens 14 dagen op de Maladiven te verblijven en nog een héérlijke strandvakantie te hebben. Met palmbomen, strandhutjes, discotheken en veel kleine winkeltjes.

Iemand hier die zoiets soortgelijks gaat doen?

http://vakantie.paginablog.nl/vakantie/malediven1.jpg

sa80

Re: Zomer 2008 Thailand en Maladiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:04

mag ik vragen bij wie en hoe je deze reis hebt geboekt?
Wij wilden dit jaar namelijk een rondreis door Sri Lanka maken en daarna nog naar de Malediven maar durven dit nu niet aan ivm de onrust in Sri Lanka.
Willen nu naar Maleisie of Thailand maar heb hierover niks gelezen over een combinatie met de Malediven want ons dus erg leuk lijkt.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:33

Ik ben in Thailand geweest dus als je daar ervaringen van wil weten geef maar een gil! Ik ben in Hua-hin, Bangkok en Chiangmai geweest.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 21:51

@ sa1980; Wij doen zelf een rondreis, niet via een reisbureau of iets dergelijks, dus we maken zelf de combinatie Thailand - Malediven. Lachen

@ laulau85; Nog aanraders in Bangkok? Want daar komen we aan met het vliegtuig en vanaf daar vliegen we weer door naar de Malediven. Ja

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:02

Wij hebben er echt een heleboel gedaan!
Vooral ga op straat eten. Het smaakt heerlijk en kost zo goed als niks. En je proeft dan het echte Thaise eten.

Verder: Patpong. Super grote markt met allemaal kraampjes etc. De rosse buurt ligt ernaast maar daar moet je niet te veel op letten. De kraampjes zijn er heel gezellig en je kan er leuke dingen kopen.

Het koninklijk paleis moet je natuurlijk ook gezien hebben. Maar neem veel water mee want je gaat er van je stokkie van de hitte. Als je er met de watertaxi heen gaat is het helemaal leuk. Kom je langs allerlei mooie plekjes.

Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel!

Groetjes

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 09:37

In Bangkok fietsen bij Co van Kessel Haha! Is heel leuk en je ziet dingen waarvan je niet had gedacht dat Bangkok dat zou hebben. En een tour doen naar de floating Market + River Kwai + eventueel nog de tijgertempel.

Waar ga je allemaal heen in Thailand? Ben er afgelopen zomer 6,5 week geweest (ook Maleisie) dus als je vragent hebt hoor ik het wel.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:51

Ja idd de floating market en river Kwai hebben wij ook gedaan! Top!