Içmeler? Leuk! Içmeler is een heel mooi plaatsje, maar een beetje saai. Maar Içmeler is gemeente Marmaris, dus je kunt stappen in Marmaris. (als je dat zou willen natuurlijk )
In Içmeler zal het eind april wel al lekker weer zijn hoor! Vorig jaar en 't jaar daarvoor was het rond April al vaak tussen de 25 en 30 graden.
Marmaris heeft dus dezelfde temperatuur als Içmeler haha.
Ja ik heb in Turkije gewoont.
Bonney, Içmeler is absoluut niet ver van Marmaris! Als je echt naar het centrum van Marmaris wil vanuit Içmeler ben je daar in 10 minuten. (als de weg niet druk is,d an duurt het vaak wat langer )
Ik vind dat je zeker eens de Beachclub moet bezoeken, een discotheek op Longbeach. En de Areena en Backstreet op Barstreet! En ook absoluut eens 's avonds naar de haven!
En verder, er is zoveel te doen! Jeepsafari vond ik zelf altijd wel leuk en Boattrips zijn leuk voor een lui dagje en om lekker bruin te worden.
Ik ben daar 3 jaar geleden geweest, heel mooi hotel Maar ik heb begrepen dat er een heel stuk bij is gebouwd. Er waren ook heel veel Nederlanders in dat hotel Toen wij er in april/mei waren was het rond de 25/30 graden.
Er is echt wel veel te doen. Ligt echt aan jezelf hoor. Je hebt verschillende excursies, ook meer richting het binnenland zodat je meer cultuur kunt zien. En genoeg bezienswaardigheden.
En dan heb je nog de fun-excursies.. Jeepsafari's, boattrips, horse safari's, raften en ga zo maar door...
Ook in Turkije kun je een actieve vakantie hebben, maar net zo goed een luie vakantie! Het is maar net wat je wil.