Brighton of Bristol (Engeland)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Brighton of Bristol (Engeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 17:17

Ik kan niet kiezen tussen deze twee plaatsen waar ik van de zomer 3 weken wil studeren.
Voor welke plaats zou jij kiezen? wat vind je ervan?

Ik weer zoveel mogelijk informatie verzamelijk voordat ik een beslissing neem

Gerbenfroh

Re: Brighton of Bristol (Engeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 22:42

Brighton is echt een ontzettend gezellig stadje, heerlijk aan de zee, geweldige boulevard, heerlijk sfeertje hangt daar. Lachen

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 16:52

fijn om te horen Lachen ben je er op vakantie geweest of voor een ander doel? denk je dat je daar drie weken kan blijven zonder je te vervelen?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:18

Jaaa zeker wel;
Ik heb een half jaar in Londen gewoond voor stage & veel klasgenootjes zaten ook dat half jaar in Brighton, ben er toen zelf ook vaak even geweest. En zij hebben het prima naar hun zin gehad daar!

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 13:01

Ooh vandaar. Nou ik denk dat ik er wel uit ben. Moet toch een keer een keuze maken!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:45

Toevallig ben ik pas geleden in beide plaatsen geweest. Ik zou echt Brighton aanraden, de sfeer daar sprak me erg aan. Bristol was ook leuk, maar 'anders'. Als ik nu student was, zou ik zo op uitwisseling naar Brighton willen. De vriendin met wie ik daar was had een jaar of tien geleden een summer course in Brighton gedaan en die was daar ook erg over te spreken.

Brighton ligt maar een uurtje met de trein van Londen (Gatwick Airport ligt halverwege). Kun je daar ook nog eens makkelijk naartoe. Knipoog

Weet je ook al wat je er die paar weken wilt gaan doen? En wordt dat in beide plaatsen aangeboden?

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 23:43

Karin schreef:
Toevallig ben ik pas geleden in beide plaatsen geweest. Ik zou echt Brighton aanraden, de sfeer daar sprak me erg aan. Bristol was ook leuk, maar 'anders'. Als ik nu student was, zou ik zo op uitwisseling naar Brighton willen. De vriendin met wie ik daar was had een jaar of tien geleden een summer course in Brighton gedaan en die was daar ook erg over te spreken.

Brighton ligt maar een uurtje met de trein van Londen (Gatwick Airport ligt halverwege). Kun je daar ook nog eens makkelijk naartoe. Knipoog

Weet je ook al wat je er die paar weken wilt gaan doen? En wordt dat in beide plaatsen aangeboden?

Heey dank je wel voor je berichtje Lachen
Beide plaatsen worden inderdaad aangebonden, wel meerdere voor Engeland.
Uiteindelijk heb ik dus besloten om niet voor die twee plaatsen te kiezen (ookal leek me Brigthon heel gaaf!) maar voor Malta. Dit omdat het ook een beetje mijn vakantie moet zijn, het weer daar beter is en het er veel mooier uitziet! Qua Engels praat je voornamelijk alleen met de mensen die daar ook zitten en over het algemeen spreken de meeste locals gewoon Engels!