Hongarije 2008, wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klaasje

Hongarije 2008, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 10:16

Hai!

De vakantie is alweer in zicht, wie gaat er naar Hongarije? Wat ga je doen, waar ga je heen?

Ik ga, als we weer gaan, weer naar Tiszaders (bij het Tiszameer). De vriend van m'n moeder heeft hier een aantal huizen, ideaal.
Meestal gaan we veel naar de thermobaden, naar de plaatselijke marktjes, shoppen, naar budapest, en we zoeken de vrienden van m'n moeders vriend altijd op. Erg leuk en interessant.

Groetjes,
Klaas

Chubby

Re: Hongarije 2008, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 10:17

Helaas, dit jaar voor ons geen Hongarije. We kunnen ivm een bruiloft slechts een weekje weg en dat vinden we tekort voor zo'n lange autoreis.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 10:20

Ben vorig jaar naar Hongarije geweest. In Tiszafured. Ook vlakbij het Tisza meer. Wat een prachtig mooi land zeg. Echt een aanrader.
Maar nadeel (misschien door de tijd dat wij er zatten hoor) de vele teken. En met een stel honden mee die lekker willen rauzen door de bosjes is dat niet prettig! Maar verder een heel mooi land!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 10:50

ponyparadijs schreef:
Ben vorig jaar naar Hongarije geweest. In Tiszafured. Ook vlakbij het Tisza meer. Wat een prachtig mooi land zeg. Echt een aanrader.
Maar nadeel (misschien door de tijd dat wij er zatten hoor) de vele teken. En met een stel honden mee die lekker willen rauzen door de bosjes is dat niet prettig! Maar verder een heel mooi land!

Wat leuk, dat is idd dichtbij! Ook hier gingen we regelmatig naar de baden, haha.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 10:54

ik ga dit jaar naar Hongarije op Stage Haha!
Naar het plaatsje Legénd, ik ga daar stage lopen op een soort van vakantiepark met paarden Lachen

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 11:32

Leuk! Is dat bij de Puzta? Zoja, bereid je voor voor op de grote vlaktes en hitte! Haha!

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 15:42

ik ben er nog steeds niet achter waar het precies ligt ik weet wel 250 kilometer van budapest en in de bergen

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 18:21

Er is in de buurt van het Tiza meer in het natuurgebied wel een stal die ruitervakanties organiseert, stond in het ruitervakantieboek die ik bij de vakantiebeurs gehaalt.
Ik ga er zondag heen, het plan nu is om er samen te gaan wonen met mijn vriend. We gaan een huis kopen in het zuid- westen, in de buurt van Dombovar en Kaposvar. Daar is het heel mooi, je zit er echt in de bergen.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 18:31

dit is de site van het bedrijf waar ik naar toe ga:
www.horsevalley.hu
het zijn overigens Nederlandse mensen Lachen

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:14

hmm, die ken ik nog niet. Misschien kom ik wel een keer langs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 22:12

D_Star schreef:
http://www.horsevalley.hu

hey daar ben ik drie jaar geleden geweest! Zou anderhalve week blijven, uiteindelijk door omstandigheden daar ben ik er maar twee dagen geweest,kan je er een en ander wel over vertellen, als je wilt..
hoe lang ga je?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 16:13

eevita schreef:
D_Star schreef:
http://www.horsevalley.hu

hey daar ben ik drie jaar geleden geweest! Zou anderhalve week blijven, uiteindelijk door omstandigheden daar ben ik er maar twee dagen geweest,kan je er een en ander wel over vertellen, als je wilt..
hoe lang ga je?

Is toch niet echt een goed teken dat je zo kort bent geweest? Of lag het niet aan de accomodatie?

Op de poesta zit ook een paarden centrum waar je ook huisjes kan huren. wij zijn daar geweest om met paard en wagen een rondleiding over de poesta te volgen. Was echt onwijs mooi en leerzaam.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 17:01

Het hoeft toch niet per direkt met de accomodatie te maken te hebben?
Hé leuk, over de poesta, doen wij ook altijd, hihi. Bedoel jij deze?

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:05

ponyparadijs schreef:
eevita schreef:

Is toch niet echt een goed teken dat je zo kort bent geweest? Of lag het niet aan de accomodatie?

Op de poesta zit ook een paarden centrum waar je ook huisjes kan huren. wij zijn daar geweest om met paard en wagen een rondleiding over de poesta te volgen. Was echt onwijs mooi en leerzaam.

Het had zeker zo zijn redenen, ik kwam er voor een ruitervakantie via trailinders, maar de accomodatie was net opgezet in huidige vorm ,en het was er een totale chaos, met ruziende families en zeer slecht onderhouden materiaal. Ik zou gaan voor een westernvakantie, maar het enige westernzadel hingt (echt waar) met touwjes aan elkaar vast. Dat was voor mij oa. de druppel, en heb mezelf in overleg met trailfinders overgeplaatst naar een andere ruitersport accomodatie.

Ik denk en weet, dat er inmiddels dat er een en ander is veranderd, en heb dus goede hoop voor D-Star dat ze goed terecht komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:07

Klaasje schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Hier ben ik dus ook geweest, althans, als dat in de buurt van kiskemet (of zo iets) ligt. Je zal meerdere van dit soort stallen hebben. Maar als het deze is, hier hebben we tijdens een trektocht (waar ik dus later in beland ben) een paardenshow gezien. Mooie stal, heel veel paarden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:12

Klaasje schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Hier zijn wij ook geweest. Hebben we een rondrit over de poesta gemaakt en ook de show gezien. Echt een aanrader!!

En wat staan die paarden er netjes bij daar.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:40

hoe lang ga je?[/quote]

Op de poesta zit ook een paarden centrum waar je ook huisjes kan huren. wij zijn daar geweest om met paard en wagen een rondleiding over de poesta te volgen. Was echt onwijs mooi en leerzaam.[/quote]

ik zou er natuurlijk wel meer over willen weten, weet niet of je dat hier zo neer wilt zetten anders moet je maar PBen Lachen